Hajdú Péter anyagi okokból abbahagyja a Frizbit – elárulta, mennyit keres

Hajdú Péter nem panaszkodik. Nagyon nem. Sőt.

2024. január 24., 08:59

Szerző:

Hajdú Péter nagy bejelentést tett egy friss interjúban, amit a Bors című kiadvány tett közzé. A Frizbi műsorvezetőjeként országosan ismertté vált médiaszemélyiséget jó ideje kitették a Life TV-ből, és azóta a YouTube-ra készít műsorokat. A Frizbi legutóbbi három részét 67, 58, illetve 83 ezer ember nézte meg, a múlt hetiben Havas Henrik és Dömsödi Gábor estek egymásnak.

Az ehetiben pedig a sok-sok éve eltűnt VV Cristofel emlékszik majd vissza a valóvilágos korszak után kezdődött mélyrepülésére.

Ez lesz azonban a Frizbi utolsó része most egy időre. A csatorna azonban nem szűnik meg, ehelyett a Beköltözve Hajdú Péterhez című műsor lesz majd, ami őszintén szólva nem sokban különbözik a Frizbitől, csak nem egy stúdiót, hanem egy lakást imitál a díszlet, illetve a műsorvezető beszélgetés közben/helyett néha játszik, főz, eszik is az interjúalanyokkal. Az viszont biztos, hogy a Beköltözve jóval nagyobb nézettséget hoz: Molnár Gusztáv vallomását 206 ezren, Tóth-Hódi Pamelát 675 ezren, Berki Mazsit pedig 613 ezren nézték meg.

A Frizbi megszüntetésének vagy legalábbis pihentetésének az oka tehát egyszerű: a Beköltözvét többen nézik, úgyhogy ezentúl csak ezt a műsort gyártja majd Hajdú Péter.

Illetve a nézettség mellett még egy dolog szól a Beköltözve mellett: több bújtatott reklámot-szponzorált terméket lehet benne elhelyezni. Hajdú Péter erről így fogalmaz:

„bevételi forrásként is jobb a Beköltözve formátum, hiszen ott jóval több lehetőség nyílik egy-egy termékelhelyezésre, mint a Frizbiben. Itt nem csak az energiaital tűnhet fel, de jöhet a csirkehús, a csipsz és ezer apró cikk is”

Hajdú Péter azt mondja, nagyon bejött neki a váltás, hiszen több pénzt hoz a munkára a mostani munkája, mint az egykori pozíciója a Life TV-nél:

„most jobban keresek, mint amikor vezérigazgató voltam és ez nem azt jelenti, hogy akkoriban nem kerestem jól. Sőt… Persze az is az újabb formátum mellett szól, hogy akár többórás adás is lehet egy-egy sztárral eltöltött napomból, és ez a YouTube szempontjából egy nagyon fontos tényező.”

És hogy pontosan mennyit keres Hajdú Péter egy-egy videóval, azzal kapcsolatban sem kell találgatnunk:

„általánosságban elmondható, hogy valóban a hosszabb tartalmak generálnak igazán jelentős bevételeket a feltöltőknek. Egy egyórás videó esetében nézőnként egy-másfél forintot fizet, míg ez az összeg egy kétórás videó esetében már két és fél forintra emelkedik. Ehhez persze fontos, hogy a néző ott is maradjon, vagyis nem a kattintás, hanem az eltöltött idő után jön a bevétel.”

Tekintettel arra, hogy a tavalyi legnézettebb részek mind két óra körüli hosszúságúak, ebből az következik, hogy azokból egyenként kb. 1,5 millió forintos bevétele volt Hajdú Péternek. Ebből persze lejönnek a gyártás költségei és a vendég (esetleges?) gázsija, de a jelek szerint még így is busás heti haszon marad a gyártó-műsorvezetőnél. 2024-ben tehát a jövő héttől hetente új Beköltözvére kell számítani, még nyári szünet sem lesz.

(Kiemelt kép: Hajdú Péter Instagramja)