Megérkezett a Temu riválisa, 7800 forintnál nincs drágább termék ebben a webshopban

Riválist kapott a Temu, így akár az is előfordulhat, hogy visszább szorul a népszerű webáruház forgalma.

2024. november 21., 11:57

Szerző:

Az elmúlt hónapokban megkerülhetetlenné vált a Temu. A hirdetései szinte mindenhol felbukkannak, a közösségi médiában pedig egymást érik a különféle rendelésekről a videók. A webshop nagy sikere részben köszönhető az agresszív marketingkampánynak, és nem utolsó sorban a nyomott áraknak. Ám most egy új kihívót kapott a kínai óriás, mivel megérkezett az Amazon új webshopja a Haul, ami igazán kedvező árakkal várja a vásárlókat, írta meg a hvg.hu.

Új versenytársat kapott a Temu

Az elmúlt időszakban az egész világos jelentős tényezővé vált a Temu, ami részben az alacsony árainak köszönheti a sikerét. A kínai óriáson kívül azonban van még egy szereplő, a Shein, ami szintén nagyon felkapott webshopnak számít világszinten. Annak ellenére, hogy mindkét céget nagyon sok kritika éri, továbbra is nagyon népszerűek a vásárlók körében.

Talán pontosan ez ösztönözte az Amazont arra, hogy létrehozza a Haul nevű webshopot, ami az árakat tekintve felveheti a versenyt a Temuval és a Sheinnel. Az Amazon már el is indította az Amazon Shopping alkalmazásban, a közleményük szerint mindenféle termékkel találkozhatnak majd a vásárlók.

Nagyjából 300 millió terméket kínálnak 35 kategórián belül, kaphatóak ékszerek, lakberendezési kiegészítők, különféle konyhai eszközök. Az Amazon Haul egyelőre még csak az Egyesült Államokban lesz elérhető, és kizárólag mobilon keresztül lehet használni, számítógépes verzió nem készült az oldalnak.

„A vevők számára fontos, hogy nagyszerű termékeket találjanak nagyon alacsony áron, és továbbra is keressük a lehetőségeket, hogyan dolgozhatunk együtt értékesítő partnereinkkel, hogy rendkívül alacsony áron kínálhassák termékeiket”

– nyilatkozta Dharmesh Mehta, a Worldwide Selling Partner Services alelnöke.

A közleményből kiderül, hogy a céljuk, hogy a termékek árai 20 dollár alatt maradjanak. Éppen ezért arra törekszik a cég, hogy minden terméknek az ára még alacsonyabb is legyen, mint 20 dollár. Emellett szállítási kedvezménnyel is próbálják ösztönözni a vásárlást, ha valaki 25 dollár felett rendel, ingyen szállítják ki számára a csomagot.

Az Amazon termékgaranciájával szeretnék ösztönözni a vásárlókat, illetve garantálják a gyors szállítási időt. A közleményből kiderül, hogy a termékek többsége 10 dollárba kerül, de az sem ritka, hogy a vásárlók 1 dolláros termékre bukkannak az oldalon. A Temuhoz hasonlóan, itt is további kedvezményeket kaphatnak az emberek, ha magasabb összegért rendelnek. Arról azonban még nem érkezett információ, az Amazon Haul mikor érkezhet meg a többi országba.

 

(Kiemelt képünk illusztráció, Fotó: Jonathan Raa / NurPhoto / NurPhoto via AFP)