Borbás Marcsi és Fördős Zé cégei milliárdos léptékű bevételt termeltek – újabb celebekről derült ki, mennyit keresnek
Új összeállítás született arról, mennyit keresnek olyan celebek, mint Borbás Marcsi vagy Fördős Zé.
Borbás Marcsi nevét hozzák fel példaként arra, hogy a legértékesebb magyar celebek közül ki hogyan tudja pénzre váltani a hírnevét. A Gasztroangyal nemrég nagyinterjúban összegezte eddigi karrierjét, anyagi helyzetet pedig összegezte most helyette a Forbes.
Az összeállítás szerint Borbás Marcsi a férjével közösen tulajdonolja és irányítja a műsorvezetőnő nevéhez fűződő vállalkozásokat, méghozzá rendkívül jó pénzteremtő képességgel. A következőket írja a lap Borbás Marcsiék cégéről:
„a tavalyi évben már átlépte a félmilliárdos bevételt, de 2021-ben is 416 millió forintig menetelt.”
Egészen pontosan 503 millió forint folyt be tavaly Borbásékhoz, de ebből természetesen állni kell a cég működési költségeit is, így maga a haszon ennél jóval alacsonyabb, de azért az átlagember számára szintén elképesztően magas összeg: 78 millió forintos profitot húztak a cégből, azaz havonta kb. 6,5 millió forint a nyereségük.
A szintén gasztrovonalon mozgó Fördős Zét is kiemeli az új cikk. A Konyhafőnök című műsorból ismert médiaszemélyiség több cégben érdekelt, ezek együtt egymilliárd forint feletti bevétellel büszkélkedhetnek. A lap a következőket írja:
„az SK Sales House tavaly már 759 millió forintos árbevétellel és 59 millió forintos eredménnyel működött. Így a Lunchboxszal Fördősék már átlépték a milliárdos álomhatárt.”
Az összeállítás mellettük még Lilu, Istenes Bence és D. Tóth Kriszta cégeinek működését mutatja be.
(Kiemelt kép: YouTube/Mandiner)