Magyar divatmárkával készített közös kollekciót a Zara
A népszerű spanyol divatmárka, a Zara most az egyik magyar tervezővel készített kapszulakollekciót, a ruhadarabokat már a magyar üzletekben is meg lehet vásárolni.
Magyarországon is nagyon népszerűnek számít a Zara, ami a spanyol Inditex csoport része. A márka az elmúlt időszakban számos újítást vezetett már be, emellett készítettek kapszulakollekciókat feltörekvő tervezőkkel és népszerű luxusmárkákkal. Most azonban egy magyar tervezőre esett a választás, mivel október 28-án debütál a Zara X Nanushka.
Megérkezett Magyarországra is a Zara X Nanushka
A fast fashion óriás már korábban is törekedett arra, hogy fenntartsa a vásárlók figyelmét, ezért különféle kapszulakollekciókkal, tervezői együttműködésekkel próbálták emelni a márka exkluzivitását. A népszerű tervezők mellett dolgoztak parfümőrökkel, és gyakran jelennek meg kapszulakollekciók különféle filmekkel, sorozatokkal kapcsolatban.
Az elmúlt évek egyik legnépszerűbb ilyen kollaborációja volt a Zara X Barbie, ami 2023 nyarán érkezett meg az üzletekben, de a Zara x Stranger Things is nagy sikert aratott a divatrajongók körében.
Most egy újabb együttműködéssel bővül a lista, amit egy magyar tervezővel együtt készített a spanyol divatmárka. Október 28-án jelent meg a Zara X Nanushka, ami már világszerte megvásárolható. A kollaborációban férfiruhákat, kiegészítőket és lakberendezései tárgyakat találhatunk, melyek a magyar tervező jellegzetes stílusjegyeit viselik magukon.
A Zara honlapján lévő információk szerint a kapszulakollekció a „keleti és nyugati kultúrák találkozását” szimbolizálja. A kollekcióban az innovatív anyagok találkoznak a funkcionalitás szépségével. Több természetes anyaggal is dolgoztak a ruhák megalkotásánál, a kollekciót a Nanushka jól ismert színpalettája uralja.
A ruhák mellett a kapszulakollekcióban találhatóak különféle lakberendezési tárgyak, például gyertyák, tányérok, lámpák és még asztal is. Ezek a termékek az Inditex céghez tartozó Zara Home üzletekben egyaránt megvásárolhatóak. A kollekció legizgalmasabb részei talán a tányérok, melyeken magyar népművészeti motívumok és különféle virágok is megjelennek.
A Nanushkáról röviden
A magyar divatmárkát 2005-ben alapította Budapesten Sándor Szandra. A márka hitvallásához tartozik, hogy ötvözze a hagyományos kézművességet a kortárs dizájnnal. A kollekciókban mindig megjelenik a tökéletlenség, a kreativitás és a bohém perspektíva.
Az elmúlt évtizedekben a márka egyre népszerűbbé vált Európában, és az egész világon. Számos nagyvárosban jelen vannak, és világsztárok is viselték már a Sándor Szandra által tervezett darabokat.
(Kiemelt kép: Instagram.com/Zara)