Megszűnik a legnépszerűbb kávémárka – a boltok polcairól is eltűnik
A kávé szerelmeseinek rossz hír, hogy az egyik kedvencüktől búcsúzniuk kell.
Meglepő döntés született, ugyanis egy közkedvelt kávé a jelenlegi formájában nem kapható a jövőben – számolt be róla a Mindmegette.hu.
A magyar lakosság jelentős része számára nem indul jól a reggel, ha nem fogyaszthat el egy csésze kávét. Akik kedvelik a fekete nedűt, akár többet is elfogyasztanak belőle egy nap: a kávézók 29 százaléka akár 2-3 csészével is, de sokan még ennél is többször vágynak arra, hogy felfrissüljenek a forró italtól.
Az élénkítő hatása miatt kétségtelenül sokan ragaszkodnak hozzá, és a szakemberek szerint nincs is probléma a fogyasztásával, amíg a koffeinmennyiséget is szem előtt tartják a fogyasztók. A friss kutatások szerint a fogyasztók 93 százaléka otthon biztosan főz magának egy csésze feketét, de a munkahelyen vagy vendégségben is szívesen megisznak belőle néhány csészényit. A KKV Magazin azt is megírta, hogy a kávéfogyasztást a 60 éven felüliek 89 százaléka nem tudja mellőzni. Ez is azt bizonyítja, hogy sokakat érint, ha egy-egy márka eltűnik a palettáról.
Nem tűnik el teljesen a népszerű kávé
A Tchibo Family kávé jellegzetes sárga csomagolása ismerős még azon kávéfogyasztók számára is, akik nem ezt a fajtát választották. Kétségtelen, hogy ma már sokféle kávéfajta elérhető, ám a darált kávék között a Tchibo Family a legkedveltebbek közzé tartozott.
Nemrégiben azonban lekerült a Tchibo márka megnevezése a csomagolásról, és el is tűnik a boltok polcairól a jól ismert kávé a megszokott formában, ugyanis mint kiderült, a Tchibo úgy döntött, kávémárkái megújítása éppen most időszerű. A Family kávé ezentúl az Eduscho Family nevet viseli majd, és ehhez a brandhez fog tartozni.
A legfrissebb információk szerint csak ez a termék kerül majd az Eduscho égisze alá, és azon túl, hogy a csomagolás megújul, a vásárlóknak nem kell aggódniuk, hiszen nem tervezik a receptúra megváltoztatását. Az ígéretek szerint a kávé megszokott íze sem módosul, de az új csomagolás és név miatt sokan elbizonytalanodhatnak.
Érdemes tudni, hogy bár az Eduscho márka már 100 éve létezik, ám a kilencvenes években a Tchibo megvásárolta, és a márka termékeit saját maga kezdte el forgalmazni. A Family kávé esetében úgy döntöttek, hogy illik az eddigi portfólióba, így átkerül ehhez a brandhez, de gyakorlatilag csak a dizájn és a név változik.
(Kiemelt képünk illusztráció. Fotó: Shutterstock)