Egyre nagyobb a káosz az egyik csomagszállító cégnél, sorra tűnnek el a csomagok
Egyre több panasz érkezik az egyik magyarországi csomagszállító cégre, volt olyan, akinek a csomagja is eltűnt.
Számos csomagszállító cég közül választhatnak az emberek Magyarországon. Egyre többen vásárolnak online és veszik igénybe valamelyik cég szolgáltatásait. Ahogyan közeledik az ünnepi időszak, gyakrabban rendelnek, ami minden évben nagy kihívást szokott jelenteni a szolgáltatók számára. Ám van egy csomagszállító, amivel még most komoly problémák vannak – írta meg a 24.hu.
Nagyon sok panasz érkezik erre a csomagszállító cégre
A közösségi médiában található értékelések szerint valósággal összeomlott a Sameday csomagszállító rendszere. A 24.hu cikke szerint nagyon sokan panaszkodnak arra, hogy eltűnt a csomagjuk, a rendelt terméket nem kapták meg. Nagyobb probléma, hogy az ügyfelek nem tudják elérni az ügyfélszolgálatot, a cég munkatársai pedig nem válaszolnak a megkeresésesre, panaszokra.
A lapnak azt nyilatkozta az egyik érintett, hogy a csomagszállító cég szinte elteljesen eltűnt. Megnézte a cég értékelését a Google felületén, ott számos panaszt talált, és a közösségi oldalon is nagyon sokan elégedetlenek a szolgáltatással. A károsult elmondta, hogy már 10 napja várja hiába a csomagját, amiben egy 30 ezer forint értékű termék volt.
A károsultak Facebook-csoportjában többen arra panaszkodnak, hogy a hónap elején rendelt csomagok sem érkeztek meg, pedig eredetileg a cég 1-2 napos szállítási időt vállalt. Azonban akadtak olyanok is, akiknek a csomagját másik kerületbe szállították ki, elveszítették, esetleg hiányosan kapta meg.
Reagált a cég a hírekre
Az elmúlt napokban számos hír jelent meg a csomagszállító céggel kapcsolatban. A 24.hu az ügyfélpanaszok kapcsán megkereste a céget, egy levélben reagáltak a kialakult helyzetre. Elismerték, vannak a kiszállításokkal kapcsolatos üzemeltetési és ügyfélszolgálati nehézségeik, szerintük ideiglenesen. A problémákat azzal magyarázták, hogy őszi szezonra nem jellemző kedvezmények miatt csomagdömping alakult ki, miközben jelenleg konszolidációs folyamatok zajlanak náluk.
A 24.hu kérdéseire válaszolva, azt mondták, hogy igyekeznek megerősíteni az ügyfélszolgálatukat, emellett toborzást indítottak el, hogy még több futárt tudjanak foglalkoztatni, ezzel is javítva a jobb ügyfélélményt. Igyekeznek mindent megtenni, hogy minél előbb normalizálódjon a cég működése, azt azonban nem árulták el a lapnak, erre mikor lehet számítani.
A Sameday egyébként 2007-ben jelent meg Romániában, és már Magyarországon is elérhető. Számos webshopból szállítanak házhoz. Idén két magyar cégre vetettek szemet – júniusban megvásárolták a Sprinter futárszolgálatot, augusztusban pedig bejelentették, hogy felvásárolják a szintén csomagkiszállítással foglalkozó Pactic Groupot is.
(Kiemelt képünk illusztráció, Fotó: Martin Barraud / CAIA IMAGE / SCIENC / NEW / Science Photo Library via AFP)