Meggyilkolt detektív, lemészárolt játék


 

2014. június 25., 11:14

„Két pisztolyom volt és mégsem tudtam ezt a fickót elintézni. Húha, mennyire béna vagyok!” – kommentálta teljesítményét a Murdered: Soul Suspect főszereplője. Mélységesen egyetértettünk vele...

A Murdered: Soul Suspect-ben megvolt minden lehetőség arra nézve, hogy egy kiváló játék készüljön belőle. Az alapkoncepció zseniális: Ronan O’Connort, a játék detektív főszereplőjét megölik, de még így sem adja fel, és szellem formában próbálja kinyomozni a saját gyilkosságát. A játék célja továbbá az volt, hogy ugyanazt az élményt nyújtsa, mint a Heavy Rain, vagy az LA Noire: rendkívül hangulatos detektívsztorira számíthattunk, nyomozásokra, sok-sok párbeszédre, a klasszikus hollywoodi filmeket idéző stílusra, izgalmas akciórészekre, amikor olyan démonokkal harcolunk, akiktől meghűl ereinkben a vér. Az alapkoncepció tehát kiváló volt (még akkor is, ha ugyanezt az ötletet már 1989-ben elsütötte a Level 9 a Scapeghost című Commodore amigás kalandjátékában – köszi, Berrr az információt!), de mi a helyzet a megvalósítással?

A teljes írást ide kattintva olvashatja, a PS4Pro oldalán.