Fennakadásokat tapasztal a szolgáltatásban? Ezt kell tudni a One működéséről
2025. január 1-jétől One Magyarország Zrt. lett a Vodafone Magyarországból. A legfontosabb, hasznos tudnivalókat gyűjtöttük össze.
Amint arról a 168.hu is beszámolt, január 1-jétől One Magyarország Zrt. lett a Vodafone Magyarországból. A cégcsoportot érintő legfontosabb változások közé tartozik, hogy a Vodafone és a Digi lakossági és kisvállalati szolgáltatásai One márkanév alatt egyesültek,
a Vodafone, az Antenna Hungária és az Invitech nagyvállalati és üzleti szolgáltatásai One Solutionsként működnek tovább, a Vodafone és a Digi üzlethálózatát is összevonták, valamint a korábbi Vodafone HU mobilhálózat elnevezése One-ra változott. Az átállás az ügyfelek számára sem volt könnyű, többen a szolgáltatásokkal kapcsolatos kifogásaikat fogalmazták meg a cég közösségi oldalán.
A One dolgozik a problémák elhárításán
A Vodafone-t felvásárló 4iG január 2-án közleményt adott ki arról, hogy mit érdemes tudni az eddigi ügyfeleknek. A tájékoztatót szemléző Telex szerint a váltás nem befolyásolja a meglévő ügyfelek előfizetéseit, azok változatlan feltételekkel érvényben maradnak addig, amíg az előfizető nem kezdeményez ebben módosítást, és nem vált a One új csomagjaira. A csoport hangsúlyozza, hogy a következő napokban „előfordulhatnak apró technikai fennakadások, rendszerlassulások, illetve időszakos bejelentkezési nehézségek” a digitális felületek használatakor, folyamatosan dolgoznak a problémák elhárításán.
Ezt kell tudni a számlázásról
Mint a cég a közleményében írja. „a társaságok összeolvadásáig a számlázás menetében sem lesz jelentős változás”. Ez azt jelenti, hogy előfizetésekről szóló havidíjas számlákat továbbra is a korábbi szolgáltatók állítják ki, kivéve a vodafone-osokat, akiknek januári számláit már a One Magyarország Zrt. küldi.
A számlabefizetésre a One üzlethálózata mellett a www.one.hu oldalon, a Lapker-hálózat üzleteiben, csoportos befizetéssel vagy a korábbi vodafone-osok esetén az új One applikációban lesz lehetőség. A szolgáltatók meglévő bankszámlaszámai nem változtak, de
banki utalás esetén a szolgáltató nevével megegyezően változik a kedvezményezett neve, így ezt módosítani kell a sikeres befizetéshez.
A One Magyarország a társaságok egyesüléséig nem biztosít összevont számlákat, így abban az esetben, ha valaki vodafone-os és digis előfizetéssel is rendelkezik, továbbra is külön számlákat kap majd a szolgáltatóktól, kivéve akkor, ha új csomagra vált.
Az Antenna Hungária MindigTV Prémium Alap és Családi díjcsomagjait januártól ugyancsak változatlan tartalommal és díjon vehetik igénybe a meglévő ügyfelek, de változás, hogy január 1-jével a MindigTV Prémium márkanév megszűnt, a továbbiakban a szolgáltatások a One földfelszíni TV kínálatában érhetőek el.
Ügyfélszolgálati elérhetőségek
A One ügyfélszolgálatát január 1-jétől minden lakossági és kisvállalati ügyfél egységesen a belföldi hálózatból ingyen hívható 1270-es számon érheti el. A nagyvállalati ügyfelek az 1420-as számon intézhetik az ügyeiket.
Januártól átalakul a korábbi vodafone-os és digis üzlethálózat, az ügyfelek 2025-től a One üzletekben intézhetik személyesen ügyeiket. Az üzlethálózat átalakítása miatt néhány üzlet ideiglenesen bezár, és néhány korábbi Digi Pont megszűnik, de a csoport szerint ezek helyett minden esetben elérhető közelségben lesznek az új One üzletek.
A Digi ügyfélkapu felületen használt felhasználónevek és jelszavak változatlanok maradnak, de az ügyfélkapu már az új oldalon keresztül érhető el. A korábbi My Vodafone applikáció is megújul, a helyét a One alkalmazás veszi át. A korábbi digis ügyfelek számára még a Digi Ügyfélkapu alkalmazás érhető el, de a számláikat a One-on keresztül is befizethetik.
(Kiemelt képünk forrása: One Magyarország Zrt. hivatalos Facebook oldala)