Hat napra részlegesen leáll a Vodafone
A Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végez, aminek ideje alatt csak korlátozottan lehet ügyeket intézni a szolgáltatónál, valamint néhány szolgáltatás is elérhetetlen lesz.
Az átállás időszaka alatt több szolgáltatás nem lesz elérhető sem a mobilos, sem a vezetékes ügyfeleknek:
- az online és személyes ügyintézés,
- értékesítés,
- online webshop,
- My Vodafone online ügyfélszolgálat és mobil alkalmazás,
- meglévő vezetékes és mobil előfizetés módosítása,
- mobil előfizetés esetén adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása,
- roaming szolgáltatás aktiválása,
- számlázással kapcsolatos online és személyes ügyintézés,
- Vodafone TV web és mobil alkalmazás elérés,
- eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés,
- mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó),
- Easy Rider alkalmazás,
- feltöltőkártyás adategyeztetés,
- SIM-kártya aktiválás.
Viszont a következő szolgáltatásokat nem érinti az átállás:
- hívások indítása és fogadása,
- SMS küldés és fogadás,
- adathasználat,
- otthoni (TV, vezetékes internet, telefon) szolgáltatások.
Az átállás oka, hogy a Vodafone-UPC összeolvadás az utolsó szakaszába lépett, az átállással pedig a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá válik.
A szolgáltató arra kéri az ügyfeleket, hogy szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt, mivel azalatt nem lesz lehetőségük a szokásos ügyintézésre. Különösen igaz ez a vezetékes szolgáltatást igénybe vevő Vodafone-ügyfelekre.
(Kiemelt kép: A Vodafone Magyarország Zrt. központi irodaházának homlokzata a világcég logójával a főváros IX. kerületében a Lechner Ödön fasor 6-ban. MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba)