Hat napra részlegesen leáll a Vodafone

A Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végez, aminek ideje alatt csak korlátozottan lehet ügyeket intézni a szolgáltatónál, valamint néhány szolgáltatás is elérhetetlen lesz.

2022. június 20., 11:53

Szerző:

Az átállás időszaka alatt több szolgáltatás nem lesz elérhető sem a mobilos, sem a vezetékes ügyfeleknek:

  • az online és személyes ügyintézés,
  • értékesítés,
  • online webshop,
  • My Vodafone online ügyfélszolgálat és mobil alkalmazás,
  • meglévő vezetékes és mobil előfizetés módosítása,
  • mobil előfizetés esetén adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása,
  • roaming szolgáltatás aktiválása,
  • számlázással kapcsolatos online és személyes ügyintézés,
  • Vodafone TV web és mobil alkalmazás elérés,
  • eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés,
  • mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó),
  • Easy Rider alkalmazás,
  • feltöltőkártyás adategyeztetés,
  • SIM-kártya aktiválás.

Viszont a következő szolgáltatásokat nem érinti az átállás:

  • hívások indítása és fogadása,
  • SMS küldés és fogadás,
  • adathasználat,
  • otthoni (TV, vezetékes internet, telefon) szolgáltatások.

Az átállás oka, hogy a Vodafone-UPC összeolvadás az utolsó szakaszába lépett, az átállással pedig a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá válik.

A szolgáltató arra kéri az ügyfeleket, hogy szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt, mivel azalatt nem lesz lehetőségük a szokásos ügyintézésre. Különösen igaz ez a vezetékes szolgáltatást igénybe vevő Vodafone-ügyfelekre.

(Kiemelt kép: A Vodafone Magyarország Zrt. központi irodaházának homlokzata a világcég logójával a főváros IX. kerületében a Lechner Ödön fasor 6-ban. MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba)