Bosszúság után bocsánatkérés – helyreállt a telefonszolgáltatás
Nem indult zökkenőmentesen az év első munkanapja.
Amint arról a 168.hu is beszámolt, bosszúsággal kezdődött a 2024-es év, legalábbis a kommunikáció terén. Mind a Telekom, mind a Vodafone hálózata leállt, akadozott, működésképtelen volt a nap első felében. A történtek azért is okoztak rendkívüli problémát, mivel az év megkezdésével sokan igyekeztek a kötelező utalásaikat intézni – sikertelenül.
A Telekom kora délután már arról számolt be a közösségi oldalán, hogy a szolgáltatást – kisebb-nagyobb részben, de – helyreállították.
Mint fogalmaztak: „áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége ma délelőtt akadozhatott. A helyreállításon folyamatosan dolgozunk, a fennakadásért elnézést kérünk. Köszönjük a türelmet!”
A Vodafone szintén közleményben igyekezett megnyugtatni az előfizetőket a probléma megoldását illetően. A Telekomhoz hasonlóan arról értesítették az érintetteket, hogy „a kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek. Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak”.
(Kiemelt kép illusztráció. Forrás: shutterstock.com)