A Lidl újítása minden vásárlót érint

A Lidl akciós újságja hasznos újítása segíti ezután a vásárlókat.

2024. május 22., 11:06

Szerző:

Egy új, eddig nem látott, vásárlókat segítő hasznos információt tüntet fel a Lidl az akciós újságjaiban: ezentúl logóval jelzik, melyik termék betétdíjas – számol be róla a divany.hu. Az újítást azért vezette be a német diszkontlánc, mert így a vásárlók számára is egyértelmű, melyek azok a termékek, amikért a betétdíj miatt 50 forinttal többet kell fizetniük.

A Mindmegette szerint az akciós újságokban egy logót helyeznek el a termék ára és a többi termékjellemző mellé. Mint írják, a kötelező üvegvisszaváltási rendszer idén év elején indult, ám sokáig nem kerültek a boltok polcaira olyan termékek, melyek csomagolása visszaváltható lett volna. Az új rendszer szerint betétdíjas italcsomagolások közül az elsők tavasszal jelentek meg, és nemrég az egyik legnagyobb hazai italgyártó, a Szentkirályi is elkezdte bevezetni az újfajta csomagolását, mely érinti az ásványvíz mellett többek között a Pepsi termékeit is. A gyártók júliusig kaptak haladékot, ez a határidő pedig vészesen közeledik.

Fel kell tüntetni a betétdíjas palackokat

Mintegy 1500 arra kötelezett és jó néhány további önként jelentkező üzlet alkotja majd a kötelező visszaváltási rendszert.

Az egyszer használatos műanyag palackok mellett a fémből és üvegből készült italos csomagolások is betétdíjasak lesznek, melyekért 50 forinttal többek kell majd fizessünk a kasszáknál. Ezt az összeget azonban a vásárlók visszakapják, ha a palackokat, üvegeket és fémdobozokat visszavisszük a boltokba és elhelyezik a MOHU automatáiban. Az így visszaváltott palackokért a vásárlók pénzt kapnak.

Mivel még nem mindegyik termék betétdíjas, a boltok igyekeznek felhívni a vásárlók figyelmét, melyek azok, melyekért 50 forinttal többet kell fizetni.

A boltokban található árcédulákon is feltüntetik a visszaváltós emblémát, a Lidl pedig mostantól az akciós újságjában is elhelyezi a logót azon termékek mellé, melyek ezentúl betétdíjasak.

Ez egy fontos újítás és hasznos információ, ami segíti a vásárlókat.

(Fotó:  HENDRIK SCHMIDT / DPA / dpa Picture-Alliance via AFP)

Tegnap 11:25

Nem csak nálunk volt dupla választás, de minden összevetésben a magyarok költötték a legtöbbet politikai kampányra január óta. A főpolgármester-jelöltek közül a végül visszalépő Szentkirályi Alexandra költötte a legtöbbet. Döbbenetes pénzt költöttek a pártok, vagyis inkább a kormánypártok az online kampány során. Az ellenzék a fasorban sincs.