Ezért törte el a bokáját Széles Flóra, az Operettszínház művésze próba közben

A cirkuszhercegnő című előadás próbája során szenvedett balesetet Széles Flóra.

2025. február 6., 08:54

Szerző:

Újabb színházi baleset történt: ezúttal próba közben törte el a bokáját Széles Flóra az Operettszínházban. A társulat A cirkuszhercegnőt, Kálmán Imre egyik legnépszerűbb operettjét próbálta éppen, amikor megtörtént a szerencsétlenség. A Blikk című lap egy informátortól megtudta, mi okozta a balesetet.

Széles Flóra ezért szenvedett balesetet

Széles Flóra Miss Mabel Gibson szerepét játssza majd ebben az új rendezésben, amelynek a bemutatója február 21-re van kiírva – kérdéses persze most, hogy mi lesz a premier sorsa így, hogy az egyik főszereplő a bokáját törte. Az új rendezés része mindenesetre, hogy a szereplők egy ponton görkorcsolyáznak, és a görkorcsolyázás nem minden színésznek megy még jól:

„Sajnos Flóra nem volt gyakorlott ebben, ezért történt a baleset”

– többek között ezt mondja a lap által megszólaltatott, névtelen informátor.

Széles Flóra egyébként egy héttel ezelőtt publikált fotókat a darab sajtóeseményéről, itt a görkorcsolyázás nem látszik.

„Ma délután egy közönségtalálkozóval egybekötött sajtótájékoztatón énekeltünk az új bemutatónkból, A cirkuszhercegnőből. Nagyon lelkes közönségünk volt, köszönjük, hogy eljöttetek, remélem, hogy az előadást is éppen ennyire fogjátok szeretni”

– írja Széles Flóra a következő képekhez.

Ilyen lesz az új Cirkuszhercegnő

A darab az előadás beharangozója szerint egyesíti az operett műfajának legnemesebb hagyományait és az Operettszínház lenyűgöző, 21. századi színpadi látványvilágát.

„Homonnay Zsolt újabb nagyívű rendezése a Budapesti Operettszínháztól már megszokott lenyűgöző, összművészeti előadás, amely ízig-vérig 21. századi látványvilágával magával ragadja a közönséget.
Homonnay Zsolt rendezői koncepciójának alapját az egyén személyes és kollektív magánnyal való küzdelme képezi: a menekülés az őszinte, nyílt, emberi kapcsolatoktól, a társas érintkezések alkalmával magunkra öltött álarc, valamint a felismerés, hogy képesek vagyunk levetkőzni eddig játszott szerepeinket. Homonnay Zsolt – tovább fűzve alkotói meglátásait – elárulta az előadásban színpadra lépő művészeknek, hogy a magány kérdésköre nem csupán Fedóra és Mister X. szerepfejlődésének mozgatórugója: az egyedüllét Slukk Tóni karakterét is jellemzi, hiszen a világutazó – mintha folyton keresne valamit, ami hiányzik az életéből – országról országra vándorol. A nagyoperett drámai izgalmát erősíti Szergej Vlagyimir nagyhercegnek, Mister X. riválisának az előadásban hangsúlyt kapó cselszövése és ármánykodása. A bemutatása óta telt házzal játszott Mária főhadnagy, valamint a kirobbanó sikerű Carmen után Homonnay Zsolt új rendezésének különlegessége, hogy feltárja, miként hagyja el az embert a magány. A rendező megemlítette, hogy az előadás páratlan látványvilága az Operettszínháztól már megszokott, ízig-vérig 21. századi miliő lesz, amely – tiszteletben tartva a korszakot, melyben a darab játszódik és a műfaj stiláris elemeit – egyesíti a fantasyt és a thrillert. Ugyanakkor a cirkusz világa is szerves részét képezi a produkciónak”

– többek között ezt ígéri a két hét múlva bemutatásra kerülő darab ajánlója. A darab akrobatikus elemeiből ad egy pici ízelítőt az alábbi videó.

(Kiemelt kép: Széles Flóra Instagramja/Operettszínház/Juhász Éva)