Elindult a Growww 2018 tehetséggondozó program, 180 álláshelyre lehet jelentkezni

2018. március 8., 13:11

Szerző:

Friss diplomások számára indított tehetséggondozó programot a MOL-csoport, 180 álláshelyre várják a jelentkezőket a Growww 2018 programra – hangzik az erről szóló sajtóközlemény.

A programot olyan frissdiplomások részére indították el, akik szeretnék pályafutásukat a vezető kelet-közép-európai vállalatnál kezdeni. Jelentkezni mától 2018. április 29-ig lehet a mol.hu/growww honlapon.

A MOL-csoport mintegy 180 álláshelyet kínál a mérnöki, üzleti, informatikai, valamint a társadalom- és természettudományi területeken. A pozíciókra olyan fiatalok jelentkezését várják, akik 2018-ban szerzik meg BA vagy MA diplomájukat, vagy legfeljebb egy éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek. A jelentkezők pályázhatnak a budapesti székhelyű központhoz és a MOL-csoport helyi leányvállalataihoz 11 országban, így Ausztriában, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban, a Cseh Köztársaságban, Magyarországon, Olaszországban, Pakisztánban, Lengyelországban, Romániában, Szlovákiában és Szlovéniában.

Az egyéves programban a frissdiplomások betekintést nyerhetnek a MOL-csoport működésébe az üzleti és a funkcionális területeken egyaránt. A munkahelyi tanulás és a különböző MOL-os ipari területeken tett látogatások mellett a fiatal szakemberek elmélyíthetik tudásukat a strukturált üzleti oktatási programon keresztül, mely szintén kiváló lehetőség arra, hogy a vállalat felsővezetőivel szakmai kapcsolatokat alakítsanak ki. Minden résztvevőt egy mentor támogat, aki szakmai útmutatást és visszajelzést nyújt, valamint segíti a dinamikus, interkulturális munkakörnyezethez való alkalmazkodást.

A program célja, hogy a MOL az iparági szakemberek új generációjának fejlesztését támogassa, lehetőséget nyújtva számukra, hogy ösztönző és együttműködő környezetben tanulhassanak, szakmailag kiteljesedhessenek.

A vállalat a programot 2007-ben vezette be, azóta több mint 2000 tehetséges fiatalt vettek fel a világ minden tájáról. A tavalyi évben a résztvevők 90 százaléka maradt a vállalatnál.