Jönnek a reklámok a Netflixre
Újabb változások jöhetnek a Netflixnél, a reklámokkal támogatott szint javára kivezethetik a jelenleg legolcsóbb Basic csomagot.
A Netflix az elmúlt időszakban több lépést is tett arra, hogy egy kicsit több bevételre tegyen szert: felszámolták a jelszómegosztást, és bevezettek egy reklámokkal támogatott előfizetési szintet is, mely egyelőre még nem érhető el hazánkban – írja a Hvg.
Most úgy tűnik, a változások sora itt sem ért véget, ugyanis Kanadában a legolcsóbb, Basic csomag kivezetésével kísérletezik a szolgáltató. Ez, a hazánkban Alap néven futó előfizetés jelenleg havi 2490 forintba kerül, egy eszközön lehet vele streamelni, azon is csak SD felbontásban. Nincsenek azonban reklámok.
Kanadában azonban ezt most kivezetik, azok ugyanis, akik csomagot szeretnének váltani, vagy újonnan fizetnének elő, a Basic csomagot már nem választhatják, helyette a hirdetéseket tartalmazó csomagot ajánlja a Netflix – vagy egy drágább, de reklámmenteset.
(Kiemelt képünk illusztráció. Fotó: Olivier DOULIERY / AFP)