Tokaj-Hegyalja, Taktaköz, Hernád-völgye TDM „kalapot emel” a minőség előtt

Tokaj és környéke sokunknak szívügye, hiszen legszebb boraink és legfinomabb ízeink sokasága innen származtatható. Ezért is nagy öröm, hogy megjelentek az első minőségbiztosítást jelző táblák Tokaj-Hegyalja információs irodáinak és szolgáltatóinak a falán. A TDM szervezet logójával, elérhetőségeivel elkészült információs táblákat azok a szolgáltatók vehették át, akikről évek óta pozitív visszajelzéseket kapott a TDM szervezet a vendégek részéről, s akik külön szerződésben vállalják a minőségi szolgáltatások nyújtását.

2011. április 12., 08:22

A TDM szervezet logója egyszerre szimbolizálja a táj adottságait, a három tájegység sokszínűségét és a borvidéket felfedező vendégeket is. Ha akarjuk, hegy és folyó, ha akarjuk, virág, ha akarjuk, kalap.


A szervezet most ezt a kalapot emeli meg a minőség előtt, amikor az első 10 szolgáltató falán megjelenik a TDM tábla. Van köztük hotel, panzió, étterem, több kategóriában borászat, vinotéka, kenukölcsönző és kulturális programhelyszín is. Közös bennük a vendégszeretet és a családias, vendégcentrikus kiszolgálás - a táblák ezt a két értéket szimbolizálják.
A „kalapos” minőség a desztináció több mint 120 turisztikai szolgáltatójánál fellelhető. Ahol még nincs tábla, ott a vendégek számára a minősítő oklevél jelentheti a garanciát, amelyet 2010 decemberében kaptak meg a szervezet tagjai.