A BKK utasította a tapló buszsofőröket, hogy vegyenek vissza az útszéli tempóból
Az utóbbi hetekben több alkalommal is arról értesült a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), hogy a járművezetők megengedhetetlen hangnemben kommunikáltak az utasokkal, illetve más közlekedőkkel. Ezt mind a BKK, mind pedig a szolgáltató társaságok határozottan elítélik és szankcionálják – hangzik az a közlemény, amelyet a BKK adott ki csütörtökon az ügyben.
A fővárosban több mint ötezer járművezető dolgozik, és valamennyiük számára alapvető elvárás, hogy udvariasak legyenek az utasokkal, ezt oktatják is.
A sofőrök döntő többsége ennek eleget is tesz.
A BKK ismételten felhívta a szolgáltatók figyelmét, hogy az utasokkal közvetlen kapcsolatban lévő munkatársak, így elsősorban a járművezetők
fokozott figyelmet fordítsanak a szolgáltatói magatartás jelentőségére, az utasokkal való kommunikációra, valamint a konfliktushelyzetek kezelésére.
Egyúttal a BKK kéri az utasok segítségét abban, hogy amennyiben nemkívánatos magatartást tapasztalnak a munkatársak részéről, arról tegyenek bejelentést a BKK ügyfélszolgálatán (a +36-1-325-5255 éjjel-nappal hívható telefonszámon vagy a bkk@bkk.hu e-mail címen) a konkrét pályaszám/rendszám, valamint időpont megjelölésével.
(A hvg.hu nyomán)