Nyeremény: milliókat nyerhet a magyar vízzel, amit Eva Mendes reklámoz
Nézze meg, mit kell tennie a nyeremény érdekében.
Augusztus 30-án az MVM Dome előtti területen a FloeWater jóvoltából öt darab egymillió forintos nyeremény ütheti a markát. Az eseményre 16 és 20 óra között kerül sor. Az új magyar vizet az amerikai filmsztár Eva Mendes népszerűsíti.
Aki részt vesz a „Milliomos születik” játékban, esélyt kap arra, hogy akár 1 millió forintot nyerjen. Mindössze annyit kell tenni, hogy követik a FloeWater Instagram oldalát, a helyszínen bemutatják azt egy hostessnek, átveszik az ajándék FloeWatereket, és megkeresik a nyertes feliratot a papír csomagolásban. Ez után már csak egyetlen kérdésre kell helyesen válaszolni, és jöhet a nyeremény.
Nagy örömünkre szolgál, hogy egy ilyen különleges eseményt szervezhetünk. A FloeWater mindig is elkötelezett volt amellett, hogy innovatív és szórakoztató élményeket nyújtson a közönségnek, és hisszük, hogy ez a játék nemcsak izgalmas, de egy életre szóló élményt is jelenthet a nyerteseknek
– mondta Popovics Adrienn, a FloeWater márkavezetője és a HELL ENERGY Magyarország Kft. marketingigazgatója.
Az eseményen jelen lesznek Magyarország ismert influenszerei is, mint Hódi Pamela, Forstner Csenge, Gelencsér Tímea, Dancsó Péter, akik szintén osztogatják a 4-es kiszerelésű FloeWater packokat.
Nemrég írtunk arról, hogy bár visszavonult a színészettől, de egy magyar termék kedvéért ismét igent mondott egy felkérésre. A színésznő nagyon figyel családja és a saját egészségére is, ezért rendszeresen sportol, és azt sem titkolja, hogy a környezetvédelem rendkívül fontos számára. Ennek érdekében igyekszik minimalizálni a műanyaghasználatot, és az újrahasznosítás is a szívügyei közé tartozik.
Eva Mendes szépségét sokan irigylik, ő pedig saját bevallása szerint a sporton kívül azzal tesz a legtöbbet fiatalsága megőrzése érdekében, hogy a hidratálásról sosem feledkezik meg, ez pedig köztudottan elengedhetetlen ahhoz, hogy a bőre és az egész szervezete állapota optimális legyen.
A fentiek fényében nem meglepő, hogy a színésznő érdeklődését egy új magyar termék is felkeltette, ez pedig nem más, mint a különleges szűrési technológiával készülő FloeWater víz.
A hűsítő és egészséges ital aludobozban kerül a boltok polcaira, ezzel pedig a gyártó, a Hell egy új technológiát kíván meghonosítani az italgyártás területén. A márka marketingigazgatója, Popovics Adrienn így nyilatkozott az újdonságról:
„Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, hiszen egy forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk, az előrecsomagolt kiszerelésnek köszönhetően pedig egy új kategóriába lépünk. Arról nem is beszélve, hogy egy valódi hollywoodi sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca.”
A színésznő egy reklámkampányra is igent mondott, így június közepétől ő népszerűsíti a fogyasztásra kész italt a plakátokon. Döntésében az is szerepet játszott, hogy a termék csomagolása környezetbarát, hiszen végtelenszer újrahasznosítható, így a PET-palackok ideális helyettesítője lesz.
(Fotó: Columbia Pictures / Gary Sanchez / Collection ChristopheL via AFP)