Meglepő: Eva Mendes magyar terméket népszerűsít

Egy környezetbarát termék nyerte el a színésznő tetszését; Eva Mendes még egy reklámkampányt is elvállalt a népszerűsítésére.

2024. június 17., 11:35

Szerző:

Bár néhány éve visszavonult, hogy az anyaságra koncentrálhasson, Eva Mendes még mindig a filmipar közelében van – Ryan Gosling feleségeként nem is tehetne másképp.

A színésznő a magyar nézők körében is nagyon kedvelt, hiszen számos hollywoodi szuperprodukcióban szerepelt: ismerős lehet a Halálosabb iramban, A randiguru, a Volt egyszer egy Mexikó vagy A szellemlovas című filmekből, vagy az Oscar-díjas Kiképzés című alkotásból. Együtt játszottak Keira Knightley-val a Tegnap éjjel című filmben, ami hazánkban is nagy sikert aratott, de Nicholas Cage és Joaquin Phoenix oldalán is feltűnt már.

Eva Mendes karrierje a ’90-es években kezdődött, kezdetben reklámszerepeket is elvállalt, de zenei videókban is láthattuk: az Aerosmith és a Pet Shop Boys egy-egy klipjében is ő szerepel.

Bár visszavonult a színészettől, de úgy tűnik, most egy magyar termék kedvéért ismét igent mondott egy felkérésre.

Eva Mendes érdeklődését is felkeltette a magyar újdonság

A színésznő nagyon figyel családja és a saját egészségére is, ezért rendszeresen sportol, és azt sem titkolja, hogy a környezetvédelem rendkívül fontos számára. Ennek érdekében igyekszik minimalizálni a műanyaghasználatot, és az újrahasznosítás is a szívügyei közé tartozik.

Eva Mendes szépségét sokan irigylik, ő pedig saját bevallása szerint a sporton kívül azzal tesz a legtöbbet fiatalsága megőrzése érdekében, hogy a hidratálásról sosem feledkezik meg, ez pedig köztudottan elengedhetetlen ahhoz, hogy a bőre és az egész szervezete állapota optimális legyen.

A fentiek fényében nem meglepő, hogy a színésznő érdeklődését egy új magyar termék is felkeltette, ez pedig nem más, mint a különleges szűrési technológiával készülő FloeWater víz.

A hűsítő és egészséges ital aludobozban kerül a boltok polcaira, ezzel pedig a gyártó, a Hell egy új technológiát kíván meghonosítani az italgyártás területén. A márka marketingigazgatója, Popovics Adrienn így nyilatkozott az újdonságról:

„Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, hiszen egy forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk, az előrecsomagolt kiszerelésnek köszönhetően pedig egy új kategóriába lépünk. Arról nem is beszélve, hogy egy valódi hollywoodi sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca.”

A színésznő egy reklámkampányra is igent mondott, így június közepétől ő népszerűsíti a fogyasztásra kész italt a plakátokon. Döntésében az is szerepet játszott, hogy a termék csomagolása környezetbarát, hiszen végtelenszer újrahasznosítható, így a PET-palackok ideális helyettesítője lesz.

A dobozok belső bevonata BPA-mentes, a legmodernebb technológiával készül, és a víz a megszokott csomagolásoktól eltérően nem átlátszó, hanem kék-arany színű aludobozba kerül, ezzel is felhívva magára a figyelmet. Eva Mendes máris megkedvelte a magyar terméket, hiszen teljes mértékben megfelel az általa képviselt értékeknek.

(Képünk illusztráció. Forrás: Columbia Pictures / Gary Sanchez / Collection Christophel via AFP)