Késnek a vonatok a Budapest–Miskolc és a Budapest–Újszász–Szolnok vonalon

30–50 perccel hosszabb a vonatok menetideje.

2021. május 8., 18:26

Szerző:

Továbbra sem működik a vasúti biztosítóberendezés Kőbánya-felsőn, valamint a Kőbánya-felső és Rákos közötti szakaszon, ezért a Budapest-Hatvan-Miskolc és a Budapest-Újszász-Szolnok vonalon 30–50 perccel hosszabb a vonatok menetideje – közölte a Mávinform szombat délután az MTI-vel.

A korábbi tájékoztatás szerint Kőbánya-felsőn és az onnan Rákosig tartó szakaszon kábelelvágás miatt nem működik a biztosítóberendezés, Rákoson pedig váltóhiba lassítja a vonatforgalmat.

A vasúttársaság közleménye szerint a szakemberek dolgoznak a helyreállításon, de szombat este is számolni kell hosszabb menetidővel és ideiglenes menetrendi korlátozásokkal.

A budapesti Keleti pályaudvar és Gödöllő között az egri Agria InterRégió vonatok minden állomáson és megállóhelyen megállnak. A Keleti pályaudvarról a minden óra 35 perckor, valamint a Gödöllőről a Keleti pályaudvarra minden óra 46 perckor induló vonatok nem közlekednek.

Nem járnak a sülysápi vonatok sem, a Keleti pályaudvar és Szolnok közötti zónázó vonatok minden állomáson megállnak.

A Szolnok–Sülysáp felől érkező vonatok Rákosig közlekednek és onnan indulnak vissza. Rákosra az Agria InterRégió vonatokkal lehet eljutni a Keleti pályaudvarról – tudatta a Mávinform.

(MTI)

(Kiemelt képünk illusztráció: MTVA/Bizományosi | Róka László)

 

Egyre mélyebbre kell nyúlni a pénztárcába, ha valaki a Balaton partján strandolna. Az idei szezonra a fizetős strandok többsége emelte a belépőjegyek árát: a felnőtteknek átlagosan 13, a gyerekeknek pedig 16%-kal kell többet fizetniük tavalyhoz képest.

Parajd térségében továbbra is törékeny az egyensúly a sóbányát elárasztó víz miatt. A nemzetközi szakértők szerint a kiszivattyúzás csak a Korond-patak elterelése után kezdődhet el, a jelenlegi helyzet pedig továbbra is komoly bizonytalanságot jelent.

A magyar nyugdíjas társadalom egyre élesebben érzi, hogy leszakad a dolgozóktól. A nyugdíj vásárlóereje évről évre csökken, miközben a bérek gyorsabban nőnek, mint az infláció. A jelenlegi rendszer nem kompenzálja megfelelően az egykori munkát és a megélhetési költségek változását sem.