Félmilliárdba került a menzareform népszerűsítése
A közétkeztetésben részt vevők jelentős része nem is hallott a kampányról, melyre félmilliárd forintot költött a kormány – írta meg a HVG.hu. A kommunikációs kampány célja a botrányt kavaró menzareform volt.
A programra uniós forrásból költött pénzből a Debreceni Egyetem közel 400 milliót kapott, ebből készült többek közt egy reklámfilm. A projektben a menzareformot bonyolító Emberi Erőforrások Minisztériumának egyik háttérintézménye, a Nemzeti Család- és Szociálpolitikai Intézet, s az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) is részt vett.
A reformot szeptember elsejétől vezették be egy konferenciával, a zárórendezvényt november 30-án tartották – vagyis „a társadalom félmilliárdba kerülő informálása alig 3 hónap alatt megvalósult” – írta a lap.
(Forrás: hvg.hu)