Dugódíj jövőre?

Kevéssé hatékony és drága lehet a tervek szerint akár egy év múlva bevezethető dugódíj-rendszer – írja a 444.hu a Népszabadság információi alapján. A 4-es metró egyik végállomása sem ér ki a tervezett dugóövezet határain túlra, így nem sokan fogják letenni a kocsijukat.

2015. február 13., 18:08

A dugódíjat a 4-es metró finanszírozása miatt kell Budapestnek bevezetnie, hogy így csökkentse a belvárosi közúti forgalmat, hiszen ideális esetben a jó tömegközlekedés arra bátorítja az embereket, amire a dugódíj is: hogy letegyék az autójukat.

A Népszabdaság úgy tudja Tarlós István újabban a nagykörúti dugóövezet tervét preferálja, de elképzelhető hogy a Hungária körútvonalán fut majd a fizető övezet határa.

A probléma a mostani tervekkel – mutat rá a

444.hu cikke–, hogy 4-es metró egyik végállomása sem ér ki a jelenlegi, dugókkal sújtott övezet határain túlra, így nem sokan teszik le a kocsijukat.