Az árvíz miatt a Yettel meglepő döntést hozott
Az ügyfelek számára fontos könnyítés lehet az árvíz alatt a Yettel extra szolgáltatása.
Az egész ország működését befolyásolja az árvíz, erre pedig néhány szolgáltató, köztük a Yettel is reagált – számolt be róla a HVG.
Miközben folyamatosan zajlik a felkészülés a folyók mentén, sőt egyes helyeken már a megemelkedett vízszinttel küzdenek, sok településen még mindig töltik a homokzsákokat, vagy éppen a mobilgátak felállításán dolgoznak.
A hatóságok mellett számos önkéntes is segédkezik, hiszen egyre több a feladat: Baja egyes területein már kitelepítésekre van szükség, Kisorosziban pedig attól tartanak, hogy az áradás teljesen elzárhatja a települést a külvilágtól.
Úgy tűnik, a mobilszolgáltató megpróbál némileg könnyíteni a helyzeten, és legalább a kapcsolattartás elé nem gördít akadályokat.
Az árvíz miatt élhetnek ezzel a lehetőséggel a Yettel ügyfelei
A mobilszolgáltató bejelentette, hogy szeretnék biztosítani a zavartalan kapcsolattartást ügyfeleiknek, akiknek ilyen nehézségek alkalmával, mint az áradások, még gyakrabban lehet szükségük arra, hogy elérjék családtagjaikat, vagy akár segítséget kérjenek.
A Yettel szeptember 17-től lehetővé teszi, hogy minden ügyfele bekapcsolhasson egy egyszeri, korlátlan mobilnetet tartalmazó csomagot. Az adatkeret 5 napig él, de ezen időtartamon belül korlátlan internetelérést biztosít az ügyfél számára. Mint írják:
„A kedvezmény a Yettel minden olyan hazai, hangalapú tarifával rendelkező ügyfele számára elérhető, akinek nem áll rendelkezésre jelenleg korlátlan adatkeret.”
Aki megfelel a fenti feltételeknek, és szeretné bekapcsolni a szolgáltatást, megteheti a szolgáltató saját applikációjában, de ha elküldi az ARVIZ kódot a 1744-es számra SMS-ben, azzal is aktiválja a korlátlan internetelérést. Akinél egyik megoldás sem működik, akár a szolgáltató üzleteiben is segítséget kérhet a szolgáltatás beállításához.
(Kiemelt képünk illusztráció. Fotó: Michal Fludra / NurPhoto / NurPhoto via AFP)