Michele Morrone hódolói fogságába esett
Michele Morronét női rajongókból álló csoport rohamozta meg.
A HELL Energy reklámfilmjének forgatása közben váratlanul jelentek meg a fanatikus Michele Morrone rajongók, így a 365 nap sztárja hosszú percekig a hódolói fogságába esett. De nem hiába áll nagy szívtipró hírében, férfiasan állta a rohamokat. Sőt, végül több mint egy órás csúszást okozott a határtalan rajongás visszaverése – adta hírül a tenyek.hu.
Vélhetően a Redditen terjedő információk alapján derült ki a titokban Magyarországra látogató Michele Morrone tartózkodási helye. A színész megérkezése után a szállodája szobájából készített fotót a Lánc-hídról, és ez a kép futótűzként terjedt a közösségi oldalakon. A 16 millió követővel rendelkező olasz modell és filmsztár így nem tudott elrejtőzni a rajongói elől.
Egy forgatási szünetben az Avalon Parkban találtak rá a lelkes rajongói, akik kihasználták, hogy végre testközelbe kerülhettek a világ legszexibbnek választott színészével, akinek nagysikerű 365 nap című filmjét, már több, mint 3 milliárdan láttak a világon.
Mint korábban megírtuk február közepén indul a Hell új, globális kampánya, amelynek főszereplője Michele Morrone. Az olasz színész a márka új arca, aki méltó utódja Bruce Willisnek.
A forgatás Miskolcon zajlott, magyar reklámfilmes szakemberek részvételével. A több mint száz fős stáb három napon keresztül forgatott a Netflix sztárjával.
A több mini reklámfilmből álló új kampány több mint 60 országban indul február közepén, kihasználva a marketingkommunikáció teljes spektrumát, különös tekintettel a közösségi média csatornákra. A rajongók és a márka fogyasztói egy integrált megoldások keretein belül, az eladáshelyeken és kültéri reklámhordozókon, illetve a televízióban és digitális csatornákon találkozhatnak majd a sármos olasz színésszel. A filmek különlegessége, hogy különböző élethelyzetekben mutatják be Morronét, amikor HELL energiaitalt fogyaszt, például a reggeli fürdőszobai rutinja, vagy edzés közben.
Michele Morrone-t leginkább a karizmatikus Massimo Torricelli karakterével azonosítják, hiszen a nemzetközi ismertséget berobbantó film nézők milliónak rajongását hozta el az olasz színész számára 2020-ban. A filmes debütálást számos megbízás követte neves divatházak jóvoltából, 2023-ban például Katy Perryvel reklámozta a Dolce&Gabbana parfümjét. Hamarosan pedig újabb filmben láthatjuk, a Subservience című thrillerben Megan Fox lesz a partnere. Divat- és filmes karrierjének köszönhetően, Michele Morrone neve ma már egyet jelent a vonzó, stílusos megjelenéssel, a sármmal és az alfa-hím férfitípussal.
(Fotó: tenyek.hu)