Koffein és vitaminok: a HELL ezekre koncentrál egy új temékkel
Új generációs termékével a HELL új szemléletet vezet be az energiaitalok piacán.
Az elmúlt időszakban megváltoztak a vásárlói igények, és egyre többek számára vált fontossá, hogy az elképzeléseiknek megfelelő készítményekhez jussanak hozzá. A HELL erre az igényre reagált legújabb innovációjával, a HELL New Gen néven bemutatott termékkel, ami az energiaitalok között egy új generációs, funkcionális italt – derült ki a gyártó sajtóközleményéből.
A fogyasztási szokások folyamatosan változnak, és egyre inkább érezteti a hatását az a fogyasztói igény, hogy egy szélesebb kínálatból kívánnak választani a fogyasztók, ugyanakkor az egészségtudatosság is fontos szerepet kap, ha egy-egy termék kiválasztásáról van szó. Az energiaitalok sokak számára nyújtanak alternatívát a koffeinfogyasztásra, hiszen a kávézás ugyan hazánkban is népszerű, ám a fekete nedű ízét még mindig sokan nem kedvelik. Az energiaitalok ugyanakkor számos ízesítésben elérhetőek, a HELL pedig nem csupán koffeint, hanem egyéb, a szervezet számára fontos anyaggal is dúsította a legújabb termékét.
A HELL folyamatosan figyeli a fogyasztói igényeket
Az utóbbi időben egyre többen keresnek olyan alkoholmentes, ugyanakkor szénsavas italokat, amelyek kielégítenek egy konkrét igényt, jelen esetben élénkítően hatnak, emellett friss ízükkel az elfogyasztásuk is kellemes. Az egészségtudatosság és a funkcionalitás egyaránt megjelenik a HELL New Gen italában. A HELL Energy marketingigazgatója, Popovics Adrienn így nyilatkozott az újításról:
„Ez a termék egy természetes lépés a márka fejlődésében. A fogyasztói trendek egyértelműen azt mutatják, hogy nő az igény az olyan italokra, amelyek válogatott összetétellel támogatják az az új igényeket. A HELL New Gen erre ad valódi választ.”
Mint arról tájékoztattak, a HELL New Gen 100 milliliterenként 13 mg koffeint tartalmaz, ám ezen kívül még 5 féle B-vitamin is hozzáadnak, amely különösen fontos, hiszen ez a mennyiség már fedezi a felnőttek számára ajánlott napi mennyiség legalább 100 százalékát. Sokak számára vonzó lehet már csak azért is, mert egyáltalán nem tartalmaz tartósítószert, minőségét mégis megőrzi. Emellett a fogyasztói igényekre reagálva kétféle, 250 ml-es és 500 ml-es kiszerelésben felkerül a boltok polcaira.
Azok számára, akiknek az energiaitalok esetében is kulcsfontosságú az íz, jó hír lehet, hogy az új termék már Classic, Black Cherry, Green Apple, Strawberry-Banana és Pink Guava ízesítésben is elérhető. A HELL emellett a környezettudatos megoldásokat is figyelembe vette, így egy teljes mértékben újrahasznosítható alumíniumcsomagolásban kerül forgalomba.
(Kiemelt képünk illusztráció. Fotó: Pixabay)