Magyar játékos nyerte a Mercedest a HELL nyereményjátékán, felkészül Michele Morrone
Véget ért a HELL legnagyobb nyereményjátéka, az egyik legkülönlegesebb nyeremény pedig egy exkluzív vacsora volt Michele Morrone-nal.
Még februárban különleges nyereményjátékot hirdetett a HELL kilenc országban. Nagy volt iránta az érdeklődés, ez főként annak köszönhető, hogy országonként több mint 1000 nyeremény talált gazdára. Az exkluzív HELL dzsekik és cipők mellett olyan különleges nyereményekért is harcba szállhattak a játékosok, mint egy vadonatúj Mercedes AMG A35, és egy találkozó az olasz színésszel, Michele Morrone-nal.
Véget ért a HELL legnagyobb nyereményjátéka, a nyertesek Michele Morrone-nal is találkozhatnak
Ünnepélyes keretek között átadták a HELL történetének eddigi legnagyobb nyereményjátékának fődíját: egy vadonatúj Mercedes AMG A35-öt. A grandiózus promóció Magyarország mellett további kilenc országban zajlott, és több millió játékos vett részt benne – közülük egy budapesti nyertes vihette haza az álomautót Magyarországon, amelyet hivatalosan is átvett a Szikszón tartott rendezvényen, a HELL gyáránál.
A 2025. február 17. és április 13. között zajló magyarországi kampány rendkívüli érdeklődés mellett futott, és országonként több mint 1000 nyeremény talált gazdára. A résztvevők exkluzív HELL dzsekiket, cipőket, prémium utazótáskákat, iPhone 16 készülékeket, valamint limitált kiadású HELL 6-packeket nyerhettek.
A kampány azonban még nem ért véget teljesen: július elején Olaszországban kerül sor a játék egyik legkülönlegesebb nyereményére, amikor is a tíz résztvevő ország nyertesei egy exkluzív vacsorán találkozhatnak személyesen Michele Morrone-nal, a HELL nemzetközi arcával.
„Ez a nyereményjáték nemcsak méretében volt a legnagyobb a HELL történetében, hanem abban is, ahogyan képes volt érzelmileg megmozgatni több millió embert. Ezzel a kampánnyal szerettünk volna visszaadni valamit abból a rengeteg szeretetből és lojalitásból, amit nap mint nap kapunk a fogyasztóinktól. Öröm volt személyesen átadni a fődíjat, és már izgatottan készülünk a Michele Morrone-val közös olaszországi vacsorára is – ez az esemény méltó lezárása lesz egy olyan kampánynak, amely valódi élményeket adott a résztvevőknek”
– mondta Popovics Adrienn, a HELL ENERGY Magyarország Kft. marketingigazgatója.
A kampányt minden eddiginél erőteljesebb marketingkommunikáció támogatta: televíziós reklámok, látványos közterületi megjelenések, digitális kampányok és social media aktivitások gondoskodtak arról, hogy mindenkihez eljusson a promóció híre.
A HELL továbbra is elkötelezett amellett, hogy fogyasztóinak ne csak kiváló minőségű termékeket, hanem különleges, emlékezetes élményeket is kínáljon, nemcsak Magyarországon, hanem a világ számos pontján.
(Kiemelt kép: Stefano Rellandini / AFP)