Újabb világsztár lett a magyar márka reklámarca
Megan Fox csatlakozott a HELL hollywoodi világsztár portfóliójához, amelyben korábban Bruce Willis is szerepelt, jelenleg pedig Michele Morrone és Eva Mendes is tagja.
Megan Fox Hollywood egyik legizgalmasabb személyisége, akit ikonikus szépsége és egyedi kisugárzása tett világszerte ismertté. Nem csupán színésznőként, hanem popkulturális ikonként is számontartják. A világsztár karrierje a 2000-es évek elején indult, és az igazi áttörést a 2007-es Transformers hozta meg számára, amelyben Mikaela Banes szerepét alakította. Azóta számos sikerfilmben bizonyította tehetségét, köztük a Jennifer’s Body és a Teenage Mutant Ninja Turtles alkotásokban – számol be róla a Tények.
A HELL világsztárokkal hódít
A világsztrár divatikonként is elismert, stílusa mindig képes meglepni és inspirálni. Legyen szó merész piros szőnyeges megjelenésről vagy visszafogott mindennapi öltözködésről, Megan mindig a tökéletes formáját hozza. Inspiráló személyisége nemcsak a divatvilágot, hanem a szórakoztatóipart is folyamatosan alakítja.
„Megan Fox egy magabiztos és ikonikus személyiség, aki stílusával és egyediségével mindig kitűnik a tömegből. Tökéletesen illeszkedik a HELL ICE COFFEE által képviselt dinamikus és karakteres életstílushoz. Hiszünk abban, hogy ez az együttműködés új szintre emeli a márkánkat, és tovább erősíti a jelenlétünket a globális piacokon”
– mondta Popovics Adrienn, a HELL ENERGY marketingigazgatója.
A HELL ENERGY korábban is világsztárokkal dolgozott, Bruce Willis, Michele Morrone és Eva Mendes is volt már a magyar energiaital-gyártó arca. Ezentúl a HELL ICE COFFEE és Megan Fox együtt teszik még szexibbé a jegeskávézást, hogy az ne csak egy napi rutin legyen, hanem egy életérzés.
Ez az együttműködés nem csupán a márka hírnevét növeli, hanem megmutatja, hogy Fox karizmája és népszerűsége túlmutat a filmvásznon. A kampány stílusa tökéletesen illeszkedik Megan modern és erőteljes imázsához. Az átfogó kampány részeként Megan arca mindenhol jelen lesz, hiszen a kampány több mint 20 országban indul el, a digitális platformoktól kezdve, a televíziókon át, az óriásplakátokig mindenhol látható lesz – írja a borsonline.
(Kiemelt képünk illusztráció. Fotó: HELL ENERGY)