Újabb világsztár lett a magyar márka reklámarca

Megan Fox csatlakozott a HELL hollywoodi világsztár portfóliójához, amelyben korábban Bruce Willis is szerepelt, jelenleg pedig Michele Morrone és Eva Mendes is tagja.

 

2025. március 3., 12:02

Szerző:

Megan Fox Hollywood egyik legizgalmasabb személyisége, akit ikonikus szépsége és egyedi kisugárzása tett világszerte ismertté. Nem csupán színésznőként, hanem popkulturális ikonként is számontartják. A világsztár karrierje a 2000-es évek elején indult, és az igazi áttörést a 2007-es Transformers hozta meg számára, amelyben Mikaela Banes szerepét alakította. Azóta számos sikerfilmben bizonyította tehetségét, köztük a Jennifer’s Body és a Teenage Mutant Ninja Turtles alkotásokban – számol be róla a Tények

A HELL világsztárokkal hódít

A világsztrár divatikonként is elismert, stílusa mindig képes meglepni és inspirálni. Legyen szó merész piros szőnyeges megjelenésről vagy visszafogott mindennapi öltözködésről, Megan mindig a tökéletes formáját hozza. Inspiráló személyisége nemcsak a divatvilágot, hanem a szórakoztatóipart is folyamatosan alakítja.

„Megan Fox egy magabiztos és ikonikus személyiség, aki stílusával és egyediségével mindig kitűnik a tömegből. Tökéletesen illeszkedik a HELL ICE COFFEE által képviselt dinamikus és karakteres életstílushoz. Hiszünk abban, hogy ez az együttműködés új szintre emeli a márkánkat, és tovább erősíti a jelenlétünket a globális piacokon”

– mondta Popovics Adrienn, a HELL ENERGY marketingigazgatója.

A HELL ENERGY korábban is világsztárokkal dolgozott, Bruce Willis, Michele Morrone és Eva Mendes is volt már a magyar energiaital-gyártó arca. Ezentúl a HELL ICE COFFEE és Megan Fox együtt teszik még szexibbé a jegeskávézást, hogy az ne csak egy napi rutin legyen, hanem egy életérzés. 

Ez az együttműködés nem csupán a márka hírnevét növeli, hanem megmutatja, hogy Fox karizmája és népszerűsége túlmutat a filmvásznon. A kampány stílusa tökéletesen illeszkedik Megan modern és erőteljes imázsához. Az átfogó kampány részeként Megan arca mindenhol jelen lesz, hiszen a kampány több mint 20 országban indul el, a digitális platformoktól kezdve, a televíziókon át, az óriásplakátokig mindenhol látható lesz – írja a borsonline.

(Kiemelt képünk illusztráció. Fotó: HELL ENERGY)