Partneri együttműködést kötött az Auchan és az MLSZ

A friss megállapodás szerint az Auchan üzletlánc hivatalosan is a magyar labdarúgó-válogatott partnere lesz az idei Európa-bajnokság ideje alatt.

2024. május 28., 08:30

Szerző:

Nagy bejelentést tett az Auchan: az üzletlánc is készül a futball Európa-bajnokságra, méghozzá egy partneri együttműködéssel az MLSZ-szel. Alább találja a részleteket.

Az Auchan is készül az eb-re

Alig több, mint két hét van már csak hátra az idei, Németországban rendezendő foci-eb-ig. Ehhez kapcsolódik az Auchan új partneri együttműködése, amit a következőképpen jelentettek be.

„Játszani csak szívből. Vásárolni csak OKAuchan”

– ezzel a szlogennel kötött partneri együttműködést az Auchan és az MLSZ, amelynek keretében a kiskereskedelmi lánc hivatalosan is a magyar labdarúgó-válogatott partnere az idei Európa-bajnokság ideje alatt. Május 27. és július 14. között a Bizalomkártyás vásárlók 10 000 forint feletti vásárlás esetén napi és heti nyereményjátékokon vehetnek részt, a kampány végén pedig valamennyi vásárló között 1 millió Bizalompontot is kisorsolnak, ami egy az egyben levásárolható.

Itt találja a további részleteket

Partneri együttműködést kötött az Auchan és a Magyar Labdarúgó Szövetség az idei Európa-bajnokság alkalmából. A boltlánc sajtóközleményéből kiderül, hogy számukra kiemelten fontos a közösségépítés, és elkötelezettek amellett, hogy kampányaival és programjaival vásárlói számára is minél több közös élményt nyújtsanak. A vállalat „Játszani csak szívből. Vásárolni csak OkAuchan.” szlogennel indítja el kampányát, amely végig kíséri a július közepéig tartó futball Európa-bajnokságot.

Az együttműködés keretében az Auchan május 27. és július 14. között nyereményjátékot indít. A sorsoláson a Bizalomkártyás törzsvásárlók vehetnek részt a 10 000 forint feletti vásárlásaik után. A közel másfél hónapos kampány alatt lesznek napi, heti nyeremények, a bajnokság lezárulásával pedig egy fődíj is gazdára talál. Naponta kisorsolnak 2 darab szurkolói mezt, 4 darab kapucnis pulóvert, 2 darab baseball sapkát, 1 darab szurkolói sálat és 1 darab tornazsákot. A heti sorsoláson a résztvevők olyan nyereményeket vihetnek haza, mint 1 darab Hisense TV, 3 darab hivatalos válogatott mez és 2 darab páros belépő a Nemzetek Ligája mérkőzésekre és a debreceni felkészülésre. A főnyereményért mindenképp érdemes játszani, hiszen a kampány végén egy szerencsés vásárló 1 millió Bizalomponttal lesz gazdagabb. Miután egy Bizalompont egy forintot ér, ez azt jelenti, hogy a szerencsés nyertes 1 millió forintot költhet el az Auchanban.

„A sportnak megvan az a nagyszerű tulajdonsága, hogy összehozza az embereket, többek között ezért is nagy büszkeség támogatni a magyar sportolókat, különösen a nemzeti 11-et! Ezt az örömöt és a meccsnézés izgalmát szeretnénk megosztani a vásárlóközönségünkkel is, hogy igazi közösségként együtt szurkoljunk a magyar válogatottnak a foci EB-n. Az ehhez kapcsolódó nagyszabású nyereményjátékunk sorsolásán pedig azért lehet majd izgulni, hogy kik nyerik az értékes ajándékainkat és az egymilliós fődíjat”

– mondta el a Magyar Labdarúgó Szövetséggel kötött partneri együttműködésről Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország országos marketing- és vásárlói kapcsolatok igazgatója.

Az Auchan minden vásárlót arra bátorít, hogy váltsa ki a Bizalomkártyát, vegyen részt a nyereményjátékban, és drukkoljunk együtt szívből a magyar válogatottnak! 

(Kiemelt kép: Shutterstock/EFKS)