Túlárazott, nem is igazán különleges, mégis dollármilliókat nyer vele az Apple
Egy darab rongy lett az Apple legnépszerűbb terméke.
Szokásosan ősszel mutatta be az Apple újgenerációs termékeit, a többi között az iPhone 13-mal, az új MacBookokkal és a HomePod Mini-vel. Ezek ellenére az Apple legtöbbet megrendelt terméke nem egy elektronikai eszköz, hanem egy túlárazott, 19 dolláros (hazánkban 7990 forint) törlőkendő – írja a New York Times.
A 16x16 centiméteres törtfehér színű törlőkendő, aminek a sarkára van nyomtatva a cég logója semmilyen forradalmit nem tud: ez egy törlőkendő, amivel a kijelzőket törölhetjük le. „A puha, nem karcoló anyagból készült törlőkendővel biztonságosan és hatékonyan tisztíthatsz bármilyen Apple kijelzőt, köztük a nanotexturált üvegűeket is" – olvasható a termékleírása az Apple magyar honlapján. A termék jelenleg hazánkban is 6-8 hét kiszállítási idővel tud csak megérkezni.
(Kiemelt képünk illusztráció. fotó: DenPhotos / Shutterstock.com)