Kínai befektetők vették meg a Pápai Húst
A vevő a Pápai Hús márkanevet is megvásárolta, amelynek használatához Pápa város önkormányzata is jóváhagyását adta, így a Tano Commerce Kft. december 1-jétől Pápai Hús Kft. néven működik tovább a megvásárolt vagyonelemekkel. Az új tulajdonos szeretné újjáéleszteni a Pápai Hús márkát és további befektetéseket tervez a húsfeldolgozó cég termelésének felfuttatásához.
A rövid távú célok között az új tulajdonos többek között a Pápai Hús magyar piaci pozíciójának megtartását emelte ki, valamint a magyar cég termékeinek bevezetését a kínai, távol-keleti és amerikai piacokra.
A hongkongi befektető önként vállalta azt is, hogy a csoport jelenlegi alkalmazottait tovább foglalkoztatja, és ezzel a lehetőséggel 680 dolgozó élt. A fejlesztésre irányuló tervekkel összhangban a vállalat igyekszik tovább bővíteni a foglalkoztatottak létszámát, ahogy a növekedés üteme lehetővé teszi.
(infopapa.hu / MTI)