Annyi pénzt költöttek a Gyurcsány Showra, hogy az bekerült az uniós top10-es listába

Szinte csak a német pártok online hirdetései előztek meg minket. 

2021. október 23., 15:06

Szerző:

Két Gyurcsány Show is bekerült a ráfordított költségük alapján az uniós Top10-be az elmúlt másfél hónap Google politikai hirdetések rangsorán – írja az Euronews

A Google-n és a Facebook-on 2019 óta nyilvános, hogy ki és mennyi pénzzel finanszíroz adott társadalmi vagy politikai hirdetéseket. Az oldalon látszik, hogy egy-egy hirdetés akár 10-20 millió forint is volt. Szeptember elseje óta pedig csak a német Zöldek, illetve a CDU költött többet a választási hirdetésekre. Bár a Fidesz nem indult az ellenzéki előválasztáson, így is rengeteget költöttek ideje alatt.

Az adatgyűjtése szerint ráadásul Facebook-kampányra még Google-ös hirdetéseknél is többet költöttek a pártok az elmúlt hónapokban – a Fideszt is beleértve – mondta el Lévai Richárd közösségi marketing specialista az Euronewsnak.

(Kiemelt képünk illusztráció : Fidesz Reklám Gyurcsány show)