ProWein – 18 magyar cég a 3600 kiállító között

Nagy közönségsikert aratott a központi kóstoló zóna, ahol a látogatók több mint ezerféle fehér és vörösborral ismerkedhettek meg közvetlenül.

2011. április 11., 15:17

A kínálatot egyrészt a hagyományos és modern trendek összehasonlítása szempontjából rendszerezték. Másrészt arra mutattak be kézzel fogható, illetve megízlelhető példákat, hogy a korszerű borászat milyen mértékben befolyásolja a bor stílusát. A látogatók 80 százaléka élt az egyedülálló kóstolási kínálat lehetőségével, hogy támpontot kapjon a vásáron való tájékozódáshoz. Mindez rekord számú, 38 ezer látogatónál.

Szintén csúcsot döntött a kiállítók száma. A tavalyinál 200-zal több, összesen 3600 kiállító 50 országból bérelt helyet a ProWein három napjára.Tizennyolc magyar bortermelő vállalat is kiállított a világ egyik legnagyobb borüzleti rendezvényén. Többek között a Bock Borászat, Egri Korona Borház, Gróf Dégenfeld, Pannonhalmi Borház, Törley Pezsgőpincészet és Tokaj Kereskedőház. A 135 négyzetméteres közösségi magyar stand az Agrármarketing Centrum támogatásával jött létre, néhány borászat pedig kereskedelmi partnere standján vett részt a ProWein-on.

További izgalmas hírekért látogasson el a

Gourmann.huoldalára!