Világsztár hirdeti az új lengyel terméket
Egy pár napja meglepő reklámmal találkozhatnak a lengyel televíziót nézők: az olaszt sztár, Monica Bellucci hirdeti a lengyelek új termékét, azt az állítólag szenzációs ásványvizet, amely a Perrier-rel vetekszik: a Perlage-t.
A termelő, a Cisowianka internetes oldalán olvasható, hogy a cég export-tervei miatt vonták be az olasz színésznőt a spot forgatásába. A Perlage-t már bizonyos hotelekben és éttermekben lehet is kapni, és nem csupán Európában.
Dacára annak, hogy a vállalkozás külföldi piacokon is meg akar jelenni, a Belluccival készített reklámot kifejezetten a lengyel közönségnek szánták, és két idényen keresztül akarják sugározni a televíziókban és a nagy mozi láncokban.
A Cisowianka PR szakembere elmondta, tisztában vannak azzal, hogy egy új vizet a külföldi piacra bevezetni hosszú folyamat, úgyhogy az egész külföldi promóciós koncepciót még nem dolgozták ki teljes egészében, de meggyőződésük, hogy az olasz sztárnak a reklámban való szerepeltetése jót fog tenni ezeknek a terveknek. Jelenleg az új termék már kapható többek között Nagy-Britanniában is.
A Belluccival forgatott film jelszava olasz: Aqua polacca di qualita superiore, azaz a „Szuper minőségű lengyel víz”. A forgatás helyszíne a liguriai tengerparti kisváros, Portofino volt.
A Cisowianka Perlage nevét a széndioxid telítettség különleges eljárásának köszönheti, amelynek következtében a víz buborékjai apróbbak és lassabban szabadulnak fel. Magát az eljárást már más termékeiknél is használta a cég. A Cisowiak Perlage 0,7 literes üvegekben kapható, olyan különleges anyagból készült ez a háromnegyed literes flaska, amely mind a műanyag, mind az üveg előnyeit ötvözi. Tavaly ez a cég vezetett be a lengyel piacra elsőként dobozos ásványvizet.
A lengyelek nagy kedvelői és ismerői az ásványvizeknek, a szakemberek szerint az új termék néhány éven belül vetekedni fog a Perrier-rel, a világ leghíresebb szénsavas ásványvizével.