Véletlenül egy morbid hirdetés került egy darabolós gyilkosságról szóló hír főcíme alá a Bors online kiadásában

2019. március 29., 11:44

Szerző:

Nem túl szerencsésen sikerült a Bors című bulvárlap online kiadásának egyik hirdetését elhelyezni pénteken. Az online hírportálokon a legtöbb hirdetési box, avagy banner tartalmát alapesetben nem a szerkesztők befolyásolják, azok automatikusan kerülnek fel a cikkekbe.

Így történhetett, hogy miközben a borsonline.hu „Erőszakos élettársát darabolta fel Szilvia” címmel számolt be egy szörnyű esetről, a cím és a lead alá a következő hirdetés került fel, amely egyébként egy ingatlanközvetítő cégé.

Jeleznénk, hogy az online sajtó világában ilyen baki bármikor előfordulhat, ezért a lap munkatársait nem terheli felelősség.

11:21

Két évvel a koronavírus-járvány nyomán bekövetkezett turisztikai összeomlás után ismét megjött az emberek utazási kedve. Idén a magyarok több mint harmada tervezi, hogy útnak indul kikapcsolódni. A Balaton idén is verhetetlen célpont.

07:32

Idén a balatonfüredi Kis Bergmann Cukrászda Tökmag sorbet pirosbogyós gyümölcsökkel elnevezésű alkotása lett az év fagylaltja - közölte a Magyar Cukrász Ipartestület pénteken az MTI-vel.