Több országban is piacvezető a Hell jegeskávéja
A 2019-ben bevezetett HELL ICE COFFEE termékcsalád mára 5 országban ért el piacvezető pozíciót.
Nyolcvan millió forintos kapacitásbővítésre készül a HELL cégcsoport Szikszón, ezzel együtt tárgyi eszközállománya 2023-as tervek szerint megközelíti a 200 milliárd forintot – írják közleményükben, hozzátéve, hogy a cégcsoport 2010-től 2022-ig az Áfá-n túl, összesen 32,8 milliárd forint adót fizetett be a központi költségvetésbe.
A vállalat különösen büszke arra, hogy energiaital-gyártóból diverzifikált, alkoholmentes nemzetközi italgyártóvá vált. Jegeskávéjuk mára 5 országban ért el piacvezető pozíciót. Az egyik legnagyobb magyarországi tejfelvásárló- és exportőrként jelentősen támogatják a hazai termelőket. „Cégünk 2022-ben 20 millió liter tejet vásárolt fel a jegeskávé termékeihez, ami a következő 3-5 évben elérheti a 80-100 millió litert is, amelynek többsége külföldi piacokra készül” – tette hozzá Csereklye Barnabás, a HELL gyártásért-és ellátási láncért felelős ügyvezetője.
Állításuk szerint fontos szempont számukra a fenntarthatóság, ezért választották az alumínium dobozt is, mivel szerintük ez az egyetlen olyan környezetbarát italcsomagolás, amely 100 százalékban, végtelenszer újrahasznosítható minőségvesztés nélkül.
A pandémia kellős közepén építették fel Magyarország első alumíniumdobozos tejeskávéüzemét, ahol újabb értékes munkahelyeket hoztak létre. A tavalyi év végén a HELL cégcsoport létszáma elérte az 1.369 főt, de az állomány folyamatosan bővül azóta is – írják.
„A tulajdonosok lokálpatrióta szemléletét tükrözi, hogy az italgyártáson túl olyan fejlesztési értékteremtő projektek is a cégcsoport nevéhez fűződnek, mint az Avalon Park vagy az Avalon International School, amelyek Miskolc városát és az egész régiót gazdagítják és teszik vonzóbbá” – közölte Csereklye.
(Kiemelt képünk illusztráció. Fotó: Pixabay)