Nem lehetett vonatjegyet vásárolni az Elvirán és az applikáción
A SimplePay fizetési szolgáltatás nem elérhető.
Átmenetileg a MÁV applikáción és az Elvirán nem lehet vonatjegyet vásárolni, mert a SimplePay fizetési szolgáltatás nem elérhető – közölte a Mávinform csütörtökön a honlapján. A tájékoztatás szerint a pénztárakban, a vonatokon és a jegykiadó automatáknál tudnak az utasok jegyet venni.
A fizetési rendszer lassulásakor előfordulhat, hogy a szokottnál tovább, akár 20-30 percig is eltarthat, amíg az online jegy megérkezik. Mivel utazni csak érvényes jeggyel lehet, ezért azt kérik, utazás előtt mindenki ellenőrizze az új Elvirában vagy a MÁV applikációban, hogy jegyét megkapta-e. Ha a fizetési folyamat félbeszakad, és az utas nem kapott jegyet, a levont összeget 24 óra elteltével visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.
Frissítés!
Ismét működik az online vasúti jegyértékesítés - közölte a Mávinform. A vasúttársasaág tájékoztatása szerint a külső fél a hibát elhárította, így már zavartalanul lehet jegyet vásárolni.
(Kiemelt képünk illusztráció: MTVA/Bizományosi | Róka László)