Kiderült, több mint 103 millióba kerültek a közmédia új logói
A korábban nyilvánosságra került 30 millió forint helyett valójában több mint 103 millióba került a közmédia új arculata – tudta meg a Népszava.
Pontosan 103 millió 684 ezer 60 forintba került a közmédia arculati megújulása – ezt írta a
Népszava megkeresésérea Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) kommunikációs igazgatósága.Pedig a tervezőgárda vezetője, Vida Zoltán korábban azt mondta, a váltás csupán 30 millióba, „aprópénzbe” került.
A 103 milliós összeg tartalmazza az arculati elemek tervezésének, előállítási költségeit, a különféle díszlet-, és egyéb elemek megalkotását, a szobrok építésének és mozgatásának díját, 26 forgatási nap teljes költségét, az ebben szereplő 31 ezer 500 kilométernyi, Magyarországon megtett utat, 90 szereplő és statiszta díját, az egyenként 800 kg súlyú, 5 méteres arculati „land art” elemek megépítését, a további 2 méteres „land art” elemek elkészítését, a forgatási helyszínek bérlési és helyreállítási költségeit, az arculatot bemutató rendezvény és a logókat bemutató roadshow eddig rögzített teljes költségvetését, valamint azokat az eljárási díjakat, amelyek az arculati elemek védjegyeztetését ellentételezik.