Nem árulja el a Fidelitas, milyen pénzből fizeti a „Budapest nem cirkusz” néven futó kampányt
„A Fidelitas erőforrásainak jelentős részét fordítja erre a kampányra, mert fontos, hogy a budapestiek ne válasszanak alkalmatlan embert főpolgármesternek. Konkrét összeget egyelőre nem tudunk közölni, a törvényeknek megfelelően minden benne lesz a Fidelitas éves pénzügyi beszámolójában”
– rázta le a Fidesz ifjúsági szervezet a 444 kérdését, hogy milyen pénzből állja az ellenzéki főpolgármestereket bohócként beállító „Budapest nem cirkusz” néven futó kampányát. Mivel a beszámoló leadására a Fidelitasnak csak 2020 májusában kell sort kerítenie, még több mint fél év, mire a nyilvánosság értesülhet az összegről.
A Fidesz nem válaszolt a kérdésre, hogy ő finanszírozza-e az ifjúsági szervezete kampányát,
de jellemző, hogy 2017-ben, amikor a Fidelitas az akkori MSZP-s miniszterelnök-jelöltet, Botka Lászlót és a Jobbik elnökét, Vona Gábort marionettbábként mozgató Soros György és Simicska Lajos képével szórta tele a várost, a hagyományos 20 millió forint helyett 260 millió forintot kapott a párttól. Ezekkel a plakátokkal Fidelitas a a Jobbik „Ti dolgoztok, ők lopnak” kampányára reagált.
Böröcz László Fidelitas-elnök akkor az ATV-ben elárulta, 2000 óriásplakát-helyet béreltek, a kampány nagyságrendileg 100 millió forintba került, a pénzt a Fidesztől kapták rá.