Drasztikus bejelentést tett a dm: ezt aztán tényleg senki sem látta jönni

A dm bejelentette, hogy törli azokat az ügyfélfiókokat, amelyeket legalább két éve nem használnak az ügyfelek.

2025. április 25., 14:20

Szerző:

A dm drogérialánc új használati feltételeket vezetett be ügyfélfiókjaira és szolgáltatásaira – közölte a vállalat. A legfontosabb változás, hogy a jövőben törlik azokat a felhasználói fiókokat, amelyeket legalább két éve nem használtak. A cég tájékoztatása szerint a frissített feltételek automatikusan érvénybe léptek, kivéve, ha a felhasználó 2025. május 15-ig kifejezetten nem jelzi, hogy elutasítja azokat.

A dm májustól több új funkcióval is bővíti digitális szolgáltatásait. A vásárlások – a Lidl alkalmazásához hasonlóan – digitálisan is nyomon követhetővé válnak a dm app-on keresztül. Emellett május 12-től a weboldalon, május 13-tól pedig az alkalmazásban elérhetővé válik a dm babybonus aktiválása, amely személyre szabott kuponokat, ajánlatokat, valamint hasznos információkat kínál a gyermekvállalás és nevelés témakörében.

További újdonság, hogy az online shopban és az appban a bankkártyaadatok titkosított token formájában tárolhatók lesznek, megkönnyítve ezzel a későbbi vásárlásokat. A cég emellett mesterséges intelligenciára épülő chatbot bevezetését is tervezi, amely fokozatosan egyre több kérdésre lesz képes válaszolni a dm termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban.

Nem csak a dm jelentett be újdonságot

S ha már Lidl: korábban megírtuk, hogy Németországban a Lidl már fizetőssé tette az eddig ingyenesen kínált zöldség-gyümölcs tasakokat, más néven a vékony műanyag zacskókat. A lépést környezetvédelmi okokkal indokolták, ugyanakkor nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy ez egy újabb terület, ahol a vásárlók pluszköltségekkel számolhatnak a jövőben.

Magyarországon a Lidl egyelőre nem jelentett be hasonló intézkedést, de mivel több környező országban már megkezdődtek a hasonló változások, nem kizárt, hogy hamarosan nálunk is fizetőssé válik ez a szolgáltatás. A vásárlói szokások és reakciók országonként eltérőek lehetnek, de a Lidl stratégiájában fontos szerepet játszik az egységes európai működés, így a németországi döntések akár előfutárai is lehetnek a hazai intézkedéseknek.

(Kiemelt képünk illusztráció. Forrás: dm Facebook-oldala)