„Aljas módon, nyilvánosan alázták meg Magyarország büszkeségét” – írja a kátyús Opel-reklámról a Ripost

2019. február 13., 12:40

Szerző:

„Szán­dé­ko­san kelti Ma­gyar­or­szág rossz hírét a német Opel au­tós­rek­lámja, ame­lyet ná­lunk, de kül­föl­dön is fo­lya­ma­to­san adnak a te­le­ví­ziók. Bu­da­pes­ten di­rekt át­szá­gul­doz­nak a tör­té­nelmi örök­ség­ként meg­őr­zött macs­ka­kö­ves uta­kon és egy fek­vő­rend­őrön, hogy il­luszt­rál­ják: Bu­da­pest he­pe­hu­pás – igaz, né­hány va­lódi ká­tyút is mu­tat­nak. De me­lyik nagy­vá­ros­ban nin­cse­nek ilye­nek?" – kezdi hazafias cikkét a Ripost.

Arról a reklámról van szó, amelyen egy Grandland X jön-megy keresztül-kasul Budapest belvárosában, bizonyítandó, hogy a modell kényelmes ülései mennyire jól jönnek a rossz városi utakon. Ugyanez az autó más nagyvárosokban más erényeit villogtatja, a helyre  jellemző akadályokat leküzdve. Az RTL Klub riportja szerint Rotterdamban például az építkezéseket kerülgeti a kocsi, Baden Badenben pedig még a legszűkebb parkolóhelyre is beáll.

A kormánypárti revolverportál szerint óriási felháborodást keltett az interneten, hogy az Opel új reklámja Budapestet gyalázza. 

Azt a Budapestet, amit a napokban választottak Európa legjobb úti céljának az utazók

– emeli ki a lap.

Íme az inkriminált reklám:

Nem az Opel az első, amely Magyarországot a borzalmas útjain keresztül alázza. Ott van például a debreceni vaddisznó, amely akkora krátert talált az egyik utcán, hogy dagonyázás közben majdnem eltűnt benne. 

 

A Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Talentis Group Zrt. az össznépi mémmé vált „Gondolom, nem gyalog” szállóige kereskedelmi használatát kívánja kizárólagos védjeggyel szabályozni.

Az E.ON által közzétett karbantartási terv szerint június 30. és július 6. között összesen 176 településen várható áramszünet, ráadásul hat helyen gázszolgáltatási kieséssel is számolni kell – a Balaton környékét különösen érinti a változás.