A Netpincér Food Pandára változtatja a nevét
Ezzel együtt több száz új munkahelyet is létrehoznak.
A német anyacég döntése alapján idén októbertől Food Pandára keresztelik át a Netpincér ételkiszállító céget – jelentette be a cég egy keddi sajtóeseményen a HVG szerint. A német cég 2013-ben jelent meg a hazai piacon, 2014-ben pedig fel is vásárolta az eredetileg magyar tulajdonú konkurenst, a Netpincért. Elmondásuk szerint a névváltás mögött nincs tulajdonosváltás, annak oka csupán annyi, hogy a Delivery Hero anyacég szeretné egységesíteni a márkákat, Németország után Magyarországon is.
Azt is leszögezték, hogy a partnerekkel nem változik semmi, a jutalékos rendszerük a jelenlegihez képest nem változik. Ezt azért is volt fontos leszögezni, mert a 2014-es tulajdonosváltás idején a NetPincér átalakította jutalékos rendszerét: megszűnt a belépési és a havi díj is, az éttermeknek pedig a rendelések után 7 helyett 15 százalékot kellett adniuk a portálnak – igaz, elmondásuk szerint ehhez több hirdetés is társult. A sajtóeseményen azt is bejelentették, hogy több száz új munkahelyet kívánnak létrehozni ezzel a változással Magyarországon is. Hozzátették, a Netpincér Market kiszállító üzletágat Panda Marketre nevezik át, és terveik szerint a jövőben egész Európában ugyanazzal az applikációval lehet majd ételt rendelni a Food Pandán keresztül.
(Kiemelt kép: A Netpincér GO elnevezésű, éttermekkel szerződött kerékpáros ételfutár a megrendelt ételt melegentartó táskával szállít élelmet a Szent Rókus-kápolna előtt, a Gyulai Pál utcában. Fotó: MTVA/Bizományosi – Branstetter Sándor)