Várkonyi Andrea díjat nyert Cannes-ban

Úgy tűnik, Várkonyi Andrea szakmai sikerei csúcsán van.

2021. november 19., 10:01

Szerző:

Láthatóan Várkonyi Andrea számára a Mészáros Lőrinccel kötött házassága szerencsét hozott, ugyanis esküvőjük óta sorra zsebeli be a sikereket karrierjében. A még megjelenés előtt álló, pszichológiai témájú könyve az előrendelések alapján sikerlistás lett, míg műsorvezetőből egyenesen a TV2 igazgatótanácsának tagjává avanzsált a közelmúltban. Most a Gergely Judittal közösen, tavaly szeptemberben alapított reklámügynöksége, a Whitedog Média nyert díjat két kategóriában is Cannes-ban – írta meg az Index

Várkonyi Andrea ügynöksége a Gallio pulyka termékcsaláddal nyerte el az Arany Delfin díjat a reklámszakma egyik legfontosabb, integrált kampányok kategóriájában. A Whitedog készítette ugyanis a stratégiaalkotástól kezdve a márka arculatát és teljes csomagoláspalettáját is. A márkához készült reklám azzal emelkedett ki a többi alkotás közül, hogy mellőzi a zenét, és csak a mozgásban hozott eszközök és hozzávalók által keltett zajt lehet hallani a filmekben, ezért a nemzetközi zsűri a „Best Sound Design” kategóriájában a legmagasabb elismeréssel, azaz Fekete Delfin Díjjal jutalmazta.

A cannes-i szemlén közel 900 pályázat vett részt, amelyekből az elismert, nemzetközi szakemberekből álló zsűri választotta ki a győztes alkotásokat. A Whitedog nem csak a Gallióval került a legjobbak közé, hanem a Mészáros és Mészáros Kft.-nek készített CSR programjával, a High-Tech Sulival is, ami shortlistes lett a jótékonysági imidzs film kategóriában. 

(Kiemelt kép: dfp.hu)