Szép elismerést kapott a Gázszerelőt Felcsútra!

2017. december 7., 15:03

Szerző:

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) tegnap adta át az idei Sándor Imre PR-díjakat. A legsikeresebb pályázatok egyike a K&H Bank Gázszerelőt Felcsútra! című kommunikációs kampánya lett – írja a 24.hu.

A kampány szavazással indult, ahol az emberek elmondhatták, milyen üzletet, szakembert hiányolnak a környékükről, és többek között Alcsútdoboz és Felcsút lakói is szavazhattak, így derült ki, hogy a világhírű gázszerelőből lett milliárdos polgármester-nagyvállalkozó, Mészáros Lőrinc településén gázszerelőből és zöldségesből is hiány van.

A bank az ország számos településéről készített egy átfogó térképet annak érdekében, hogy vállalkozások indítására inspirálja a vállalkozókat, illetve megmutassa, hol mire lenne szükség, illetve hogy ezáltal is leendő ügyfeleket szerezzen.

Szerdán közölte az Eurostat legfrissebb becslését a háztartások tényleges fogyasztásáról az Európai Unió tagállamaiban. A mutató azt méri, hogy az egyes országok lakosai mennyi árut és szolgáltatást tudnak megvásárolni, az eltérő árszintek kiegyenlítése érdekében pedig vásárlóerő-paritáson számolnak.  A magyar adat 2024-ben sem mutatott érdemi előrelépést, az EU-átlagtól továbbra is jelentősen elmaradunk.