Óriási bejelentést tett a Revolut, mutatjuk a részleteket
A Revolut újabb mérföldkőhöz érkezett a tevékenysége során, így a bank társalapítói egy sor újítást jelentettek be.
Elérték az 50 milliós ügyfélhatárt, így ezt megünnepelve a Revolut – a társalapítók, Nik Storonski és Vlad Iacenko bejelentése szerint – 2025-re új szolgáltatásokat vezetne be. Ezek között olyan tervek szerepelnek, mint a saját jelzáloghitel szolgáltatás elindítása vagy saját ATM-ek telepítése.
A Revolut az új szolgáltatásait először Litvániában dobja piacra (ahol a cég központja is található), majd ezután Írországra és Franciaországra is kiterjeszti azokat. Terveik szerint a Revolut ATM-eken ráadásul a készpénzkiadás mellett akár befizetéseket is lehet majd indítani, míg a biztonság és az azonosítás érdekében arcfelismerőket szerelnek majd a gépeikbe.
Ezen felül a Revolut társalapítói azt is bejelentették, hogy egy AI-alapú asszisztenst is létrehoznak a fogyasztók számára, mely teljes egészében alkalmazkodik majd az ügyfelek igényeihez és preferenciáihoz az alkalmazáson belül. Ezzel a bank hozzásegíti ügyfeleit az intelligensebb pénzügyi szokások kialakításához, miközben továbbfejlesztett pénzügyi döntéshozatallal és egyszerűsített adminisztrációval segíti őket. A vállalat a mesterséges intelligencia alapú segítőt is fokozatosan tenné elérhetővé az ügyfelek számára.
Több mint 1,5 millió magyar választja a Revolut számlát
Ahogyan arról korábban beszámoltunk a Revolut már több mint 1,5 millió magyar ügyféllel áll kapcsolatban, a társaság régiós PR-menedzsere, Stefan Bogucki szerint a bővülést éves bázison 50 százalékot meghaladó növekedéssel érték el. Léder Tamás, a Revolut magyarországi vezetője tavaly májusban a Portfoliónak azt nyilatkozta, hogy a társaság már akkor 900 ezernél több magyar ügyféllel büszkélkedhetett, 2021 őszén pedig 500 ezres magyar ügyfélszámról adtak hírt. Mindez azt jelenti, hogy az elmúlt év során több mint félmillió, 3 év alatt pedig 1 millió új Revolut-kártya-tulajdonos lett Magyarországon.
A hazai pénzintézetektől származó információk szerint a Revolut bővülése nem okoz fennakadást az ügyfélakvirálásban, a banki kapcsolatot létesítők száma nő. Amiben érdemi változást érzékelnek, az az, hogy az ügyfelek körében dinamikusan növekszik a Revolut-kártyákra történő pénzfeltöltés (top-up) aránya a fizetési forgalomban. Jellemzően pár tízezer forintos feltöltéseket hajtanak végre az ügyfelek – ami szintén annak bizonyítéka, hogy nem a Revolut a fő kártyájuk, azt adott tranzakcióra, pl. internetes vásárlásra, váltásra, külföldi fizetésre vagy épp Revolut-számlák közötti fizetések bonyolítására használják.
(Kiemelt képünk illusztráció. Forrás: Shutterstock)