„Kommunikációs hiba” miatt szenvedtek a hipermarket dolgozói
Két hétig csak állva dolgozhattak a helyi Tesco hipermarket pénztárosai Dunaszerdahelyen – az üzlet vezetése ezzel büntette őket, amiért nem voltak eléggé „fürgék és hatékonyak”. A legkevesebb számlát kiadó pénztárosok neve minden nap szégyentáblára került, nagy piros betűkkel, a többiek ösztönzésére és okulására – írta az .
A Tescóban a közel két méter magas kasszás fiúk is naphosszat görnyedeztek a pénztárgépnél.
A pénztárosok nem mertek nyilatkozni. Név nélkül az egyik szabadnapos alkalmazottól tudta meg a lap, hogy a székeket két hete szedték össze, mert az üzlet vezetői nem bírták nézni, hogy amikor nincs vevő a kasszánál, a pénztárosok tétlenül ülnek. Tiltakozni senki nem mer, mert féltik a munkahelyüket – mondta a dolgozó.
A Tesco Stores Rt. szóvivője az esettel kapcsolatban annyit mondott, hogy „sajnálatos félreértés történt a dunaszerdahelyi hipermarket vezetősége és az alkalmazottak között, de már rendezték.
Hozzátette: minden pénztáros dönthet, hogy ülve vagy állva akar-e dolgozni, és „a szégyentábla is csak kommunikációs zavar volt”.
Az Új Szó ezután ismét megkereste a pénztárosokat, akik azt mondták, senki nem indokolta meg, miért kapták vissza a székeiket, csak annyit közöltek velük, hogy újra leülhetnek.