Eladta a Figyelőt a Sanoma

Az IPM-et kiadó World Communications százmilló forint körüli összeget adott a Figyelőért, de a lap hirdetési felületeit még másfél évig a Sanoma értékesíti.

2011. április 21., 15:20

Pár nappal ezelőtt még tagadta a Sanoma, hogy döntés született volna, ma azonban közleményben ismerte el, hogy az IPM kiadójának, a World Communications-nek adta el a lapot.

A kiadó közleménye szerint a Word Communications 2011 májusától veszi át a Figyelőt, a hetilap hirdetési felületeit azonban 2012 végéig változatlanul a Sanoma Media Budapest értékesíti.

2010. október 21-én a Sanoma közleményben erősítette meg, hogy értékesíti a Figyelő hetilap, az Üzlet és Siker, a Top 200, a Figyelő Trend sorozat, valamint a Figyelő-konferenciák jogait. A meghívásos pályázatra a kiadó a magyar médiapaic 22 szereplőjét hívta meg, a második körben három kötelező érvényű ajánlat érkezett – írta az

Index.

A magyarok idén nyáron is jelentős összegeket szánnak külföldi nyaralásra, miközben igyekeznek tudatosan kezelni kiadásaikat. A digitális eszközök és pénzügyi tervezés egyre fontosabb szerepet játszanak az utazási döntésekben.