5 hatékony marketing módszer, ami 2022-ben fellendülést hozhat a cégednek
Milyen valóban működő marketing technikákkal pörgetheted fel a céged forgalmát? Mely módszerek hasítanak még 2022-ben is töretlenül? Alábbi cikkünkben 5 olyan marketing lehetőséget ismerhetsz meg, amelyek új lendületet adhatnak vállalkozásodnak.
Ez az 5 marketing módszer 2022-ben is felpörgetheti a vállalkozásod
Autófóliázás
Habár napjainkban szinte a csapból is az online marketing folyik, de az offline marketing technikákat sem szabad háttérbe szorítani. Céges gépjármű flotta esetén az autófóliázás remek lehetőség arra, hogy naponta több ezren vagy még többen lássák a branded. Megnyerő dizájnnal és kifinomult marketing kommunikációval pedig garantáltan növeled a megkereséseid számát.
Miért erősíti a céges márkaépítést?
Egyedi autófóliával minden potenciális ügyfeled látja, hogy valóban törődsz a vállalkozásoddal. Ha például egy generálkivitelező cég munkatársai egy látványos, a szolgáltatásukat megjelenítő járművel róják az utakat, máris nagyobb bizalommal keresnek majd az új ház építése vagy a felújítás iránt érdeklődők.
PPC hirdetések
Legyen szó Google Ads, Facebook vagy Instagram marketintgről, a PPC kampányok futtatása az egyik legjövedelmezőbb módszer. Lényege, hogy minden hirdetésre való kattintás után fizetni kell. Sokan amiatt is döntenek a PPC kampányok mellett, mert nincs idejük várni a lassabb marketing módszerek eredményeire, azonban ezekkel a hirdetésekkel már aznap jelentős forgalom generálható.
Kötelező milliókat költeni havonta PPC-re?
Természetesen nem. Sőt, a nagyobb marketing költségvetés egyáltalán nem jelent garanciát a nagyobb bevételre. Ugyanis a hirdetések szövege, a célközönség meghatározása és a landing page minősége (a weboldal, amire a hirdetésre kattintó felhasználó érkezik) sokkal többet nyom a latban, mint önmagában a kampányra szánt összeg.
Keresőoptimalizálás (SEO)
Keresőoptimalizálással a Google organikus (nem fizetett) találatainak élmezőnyébe törhetsz. A SEO szakemberek a vállalkozásodhoz kapcsolódó értékes kulcsszavakra olyan tartalmat készítenek, amelyeket a Google algoritmusai és persze a látogatóid is szeretni fognak.
Mi a SEO előnye?
Hosszú távon ingyenes forgalmat biztosít. Habár egy SEO cikknek lehet, hogy 2-3 hónap vagy több idő is kell, amíg elkezd forgalmat hozni, viszont utána már stabil helyezésekre számíthatsz. Persze a konkurencia kemény munkával mindig megelőzhet, de csakis rajtad múlik, hogy folyamatosan versenyképes maradj a tartalmaiddal.
Közösségi média aktivitás
Az okostelefonok berobbanásával a közösségi média használata népszerűbb, mint valaha. Ennek köszönhetően akár ingyenes, azaz organikus posztok készítésével is növelheted a forgalmad. Napi 1-2 megfelelően időzített és minőségi tartalmat közvetítő poszt a Facebookra és Instagramra már elegendő ahhoz, hogy felkeltsd az emberek érdeklődését.
TIPP: Soha ne vidd túlzásba a posztok számát. A napi 5-10 poszt ugyanis szinte biztosan a követőbázisod leépüléséhez fog vezetni. Inkább készíts napi 1 ütős bejegyzést ahelyett, hogy futószalagon gyártanád őket.
YouTube videók készítése
Tény, hogy a YouTube a 2. legnépszerűbb keresőmotor a Google után. Naponta kb. 120 millió felhasználó fordul meg rajta, így kitűnő marketing lehetőséget biztosít a célközönséged elérésére. Készíts akár vlogot, vicces videókat vagy komoly szakmai anyagokat, a YouTube csatornád felfuttatásával többszörösére növelheted a bevételed.
TIPP: Vlog esetén mindenképpen a személyesebb hangvételt célozd meg. Ezzel közelebb hozod magadhoz a közönséged, akik a közvetlenebb stílusnak köszönhetően nagyobb bizalmat szavaznak irántad.
A fenti 5 marketing módszer bevetésével 2022-ben is fellendítheted a céged forgalmát. Ha nem vagy biztos benne, hogy melyik is lenne jövedelmező választás számodra, inkább kérd ki profi marketingesek segítségét. Így az autófóliázást és a PPC hirdetések kezelését, illetve minden egyéb marketing kampányt szakértő kezekre bízhatsz, akik A-tól Z-ig mindent megoldanak, és neked már csak az érdeklődőket kell fogadnod.