Lehalt a BKK mobiljegy-alkalmazása
A BKK arra kéri utasait, hogy mobiljegyek helyett vásároljanak papíralapú jegyet.
Átmeneti fennakadás tapasztalható a BudapestGO és a BKK többi mobiljegy-alkalmazásának használatában. A BKK-tól független technikai hiba miatt alakult ki a probléma, ami a jegy- és bérletvásárlással, valamint az érvényesítéssel kapcsolatos funkciókat érinti.
A korábban megvásárolt termékeket jelenleg nem lehet érvényesíteni, emellett új jegy vagy bérlet vásárlása sem lehetséges.
A BudapestGO és a többi mobiljegy-alkalmazás háttérendszerét is biztosító szolgáltató már dolgozik azon, hogy újra elérhetők legyenek ezek a funkciók – tudatta a BKK. Az ellenőr, utaskoordinátor BKK-munkatársak és az első ajtós buszok járművezetői is tudnak a problémáról, így a már megvásárolt mobiljeggyel, bérlettel használhatók a járatok.
A BKK arra kéri utasait, hogy mobiljegyek helyett vásároljanak papíralapú jegyet.
(Kiemelt képünkön a BudapestGO képernyőfelvétele Forrás: https://bkk.hu)