Nagy segítség ez a családoknak: luxusautó-szalont nyit Mészáros Lőrinc öccse

Napokon belül luxusautó-szalont nyit Székesfehérváron Mészáros Lőrinc öccse. 

2024. október 2., 14:57

Szerző:

Mészáros Lőrinc öccse, Mészáros János cége a vármegyeszékhely központjában, a Várkörúton nyitja meg üzletét, ahol többek között százmillió forintnál is drágább autókat fog árulni.

Több mint egy tucat luxuskocsi parkol egy székesfehérvári kirakatban, van köztük 146 és 177 millió forintért árult Ferrari is. A rövidesen megnyitó szalont Mészáros János, a leggazdagabb magyar öccsének cége üzemelteti majd – tudta meg a 24.hu.

Magyarország leggazdagabb emberének mára szintén milliárdos testvére, Mészáros János cége a vármegyeszékhely központjában, a Várkörúton nyitja meg üzletét.

A De Prix Belvárosi Luxusautó Szalonba már meg is érkeztek azok az autók, amelyeknek az ára bizonyos típusok esetében a százmillió forintot is meghaladja. A kirakatban már a múlt héten több mint egy tucat luxuskocsi parkolt, köztük a Mercedes luxusmárkájából, a Maybachból két típus is: egy terepjáró és egy limuzin. Az utóbbi éppen olyan, mint amilyet Rákay Philip producer és fideszes influenszer is beszerzett. A megvételre kínált autó hatezer kilométert futott, az egyik legnépszerűbb, használt autókat értékesítő portálon 89 millió forintért árulják.

A szalon szintén használtan kínál eladásra egy csaknem 600 lóerős, G-osztályos Mercedest, a NER-elit által is kedvelt terepjáró ára 127,5 millió forint. Hasonlót használt korábban Habony Árpád, a miniszterelnök informális tanácsadója, Tiborcz István, Orbán Viktor veje, valamint Mészáros Lőrinc és Rákay Philip is.

Legyen egy kis apró otthon: Mészáros Lőrinc 60 milliárd forint osztalékot vett ki

 Mészáros Lőrinc például még soha nem jutott akkora osztalékjövedelemhez, mint idén – írja a G7.hu.

Ahogyan arról nyáron beszámoltunk, a milliárdos összesen tíz cégből jutott közvetlen osztalékjövedelemhez. A legkevesebbet hozó vállalatából 11 milliót, a legtöbbet fialó társaságból több mint 38 milliárdot vett ki. Utóbbiról korábban külön cikkben is megemlékeztünk, hiszen a V-Híd Zrt. profitja és osztaléka is teljesen egyedülálló a hazai építőipar történetében. A társaság az első olyan cég a szektorban, amelynek a nyeresége meghaladta az 50 milliárd forintot, és ha már így alakult, Mészáros Lőrinc úgy döntött, az egészet ki is fizeti magának. Az 50 milliárdból azért lett végül csak 38 milliárdos jövedelme, mert a cég 25 százalékát nem közvetlenül, hanem a családi vagyonkezelő cégén, a Talentis Group Zrt.-n keresztül birtokolja, így a maradék szűk 13 milliárd forint ott landolt.

További részletek itt.

(Kiemelt kép:  Puskás Akadémia)

A MÁV fiatalnak nevezhető Siemens Desiro motorvonatainak 38 százaléka nem közlekedik a karbantartás elmaradása miatt. A MÁV szerint kereskedelmi zavarok vannak a háttérben, Vitézy Dávid szerint viszont Lázár János jóvoltából összeomlott a karbantartás is.