Levették a lopott logót a Nemzeti Kreatív Intézet honlapjáról

Az év elején létrehozott Nemzeti Kreatív Intézet (NKI) logója majdnem teljesen úgy néz ki, mint a Kreatív reklám-média szaklapé.

2014. április 11., 16:31

Az azonosságot a

cink.hu vette észre.

„Jóhiszeműen használtuk eddig, nem volt tudomásunk a hasonlóságról, de természetesen a figyelemfelhívó megkereséseket követően már azonnal levettük a honlapról, és semmilyen kommunikációs felületen nem jelenítjük meg a továbbiakban” – mondta a

Hír24 érdeklődésére az NKI munkatársa.

Az idén januárban bejegyzett Carpathia Nemzeti Kreatív Gazdaságfejlesztő és Innovációs Kft., 100%-ban állami tulajdonú szervezetnek a Nemzeti Kreatív Intézet csupán egyfajta „ernyőmárkája”. A honlapot a – Nemzeti Kreatív Intézet márkanevet tulajdonló – Carpathia Kft-nél megbízási szerződéssel dolgozó belső munkatárs készítette el, a teljes honlap kialakításának eddigi költsége 350 000 forint.