Kuna Tibor cégei ötmilliárd forintért reklámozzák a vizes vb-t

Összesen ötmilliárd forintért népszerűsíthetik a budapesti vizes világbajnokságot a Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel baráti kapcsolatot ápoló Kuna Tibor cégei.

2017. május 19., 13:41

Fotó: MTI / Balogh Zoltán

Már februárban kiderült, hogy Kuna Young and Partners Kft. nevű vállalata szervezheti a világbajnokság kommunikációjához kapcsolódó rendezvényeket összesen kétmilliárdért

A Magyar Nemzet múlt héten arról írt, hogy az általános kommunikációra szánt pénz is a Fidesz-közeli vállalkozónál landolhat. Bár a tender eredményét még nem hozták nyilvánosságra, a munka már megkezdődött. A  lap szerint a partnerekkel Kuna másik ügynöksége, a Trinity International Communications Kft. tartja a kapcsolatot.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal hirdetménye alapján most az is kiderült: a Trinity hárommilliárd forintot költhet a rendezvény kommunikációjára.

A Magyar Nemzet cikkében arra is felhívja a figyelmet, hogy ez az összeg az az első negyedéves állami kommunikációs költés nyolcada, emiatt meglehetősen furcsa, hogy az ügynökség nem kapkodta el a kampány elindítását.